واکنش رئیس جمهور به بازداشت مرتضوی

رییس جمهور با بیان اینکه از شنیدن خبر دستگیری مرتضوی متاسفم و نمی دانم چگونه است، چون که فردی تخلف کرده و فرد دیگری دستگیر می شود، گفت: قوه قضاییه باید قوه قضاییه ملت باشد، چون یک سازمان ویژه خانوادگی نیست.
کد خبر: ۵۳۸۲۷۴
واکنش رئیس جمهور به بازداشت مرتضوی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد صبح امروز (سه شنبه) پیش از ترک تهران به مقصد قاهره به منظور شرکت در نشست سران سازمان همکاری های اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره بازداشت سعید مرتضوی سرپرست صندوق تأمین اجتماعی اظهار داشت: کسی خلاف کرده است و فردی مطلع شده و این تخلف را اعلام کرده، اما به جای این که متخلف را دنبال کنند با کسی که موضوع را اعلام کرده برخورد می شود و این بسیار زشت است و برای ملت جمهوری اسلامی و قوه قضاییه شایسته نیست.

رئیس جمهور تاکید کرد: قطعاً وقتی از سفر برگردم این مساله را به طور جدی دنبال خواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲۱
2013
-
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
۰
۰
كشور عزیز اسلامی ما در مقطع حساس تاریخ قرار قرار دارد اما مسوولین با زیر پا گذاشتن فرامین مقام معظم رهبری ، آنجا كه باید به اصل پرداخته شود دو دستی به حاشیه پرداختن كه هیچ سود منفعتی برای ایران اسلامی برای ملت عزیز ندارد انسان با شنیدن این طور قضایا آن هم در شرایط حساس كنونی از مسوولین رنجیده خاطر می شود.
2013
-
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
۰
۰
كشور عزیز اسلامی ما در مقطع حساس تاریخ قرار دارد اما مسوولین با زیر پا گذاشتن فرامین مقام معظم رهبری ، آنجا كه باید به اصل پرداخته شود دو دستی به حاشیه پرداختن كه هیچ سود منفعتی برای ایران اسلامی برای ملت عزیز ندارد انسان با شنیدن این طور قضایا آن هم در شرایط حساس كنونی از مسوولین رنجیده خاطر می شود.
2013
-
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
۰
۰
كشور عزیز اسلامی ما در مقطع حساس تاریخ قرار دارد اما مسوولین با زیر پا گذاشتن فرامین مقام معظم رهبری ، آنجا كه باید به اصل پرداخته شود دو دستی به حاشیه پرداختن كه هیچ سود منفعتی برای ایران اسلامی برای ملت عزیز ندارد انسان با شنیدن این طور قضایا آن هم در شرایط حساس كنونی از مسوولین رنجیده خاطر می شود.
بت شكن تاریخ
-
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
۰
۰
آقای احمدی نژاد من كه سال 88 به شما رای ندادم ولی قول میدم 4 سال بعد كه انشاء الله كاندید شدید به شما به خاطر اقتداری كه دارید و دست دزدان نظام را بر ملا میكنید به شما رای بدهم و برای شما رای جمع آوری میكنم بازم دمت گرم.
صدای عدالت
-
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
۰
۰
متاسفانه در ایران تا بوده همین بوده آقای رییس جمهور شما هم مستثنا نبوده ای ما تا حالا عدالت ندیده ایم
اكبر
-
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
۰
۰
مرگ بر صهیونیسم وایادی آن
ایرانی تبار
-
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
۰
۰
ای كاش مسئولین ما این اختلافات را رها می كردند و به فكر حل مسائل و مشكلات مردم در این برهه حساس كه واقعاً تورم فشار بسیار زیادی بر مردم وارد می نماید و روز بروز كالاهای اساسی رقابت گسترده ای را بر سر قیمت دارند . می نمودند . مگر نه اینكه هدف دولت ، مجلس و حتی نظام كسب رضایت مردمی را دارد كه در تمامی صحنه ها ( هر زمان كه احساس كردند مملكت و نظام ما در خطر است ) حضوری گسترده داشته و دارند . و لازم است هیچ بهانه ای به دست دشمنان نظام ندهند و خون شهیدان را پاس بدارند
م
-
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
۰
۰
حقمونه خودمون كردیم باید تحمل كنیم
محفوظ
-
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
۰
۰
متاسفم : هنوز مفهوم و معنی بر پایی عدالت در كشور جمهوری اسلامی ایران عزیزم را نفهمیدم چه بخورید و چه بیاشامید و چه اسراف نكنید و چه نخورید و چه نیاشامید و چه اسراف نكنید همین است در نهایت این من هستم كه تیغ برنده دستم است ........من.........
بی پول
-
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
۰
۰
خدا به داد مردم برسه با این مسئولین
فقیر
-
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
۰
۰
كمر مردم زیر فشارگرانی داره خرد میشه بعد مسئولین پی درگیری های جناحی خودشون هستند وسرسوزنی به فكراین مردم واقعا وفادار به این نطام نیستند
بینام
-
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
۰
۰
آقایان ، مسلمانان، مومنین خدا چرا این حرفها را ندیده و بدون سند و دلالت باور میكنید؟ مگر شیعه 12 امامی ولایت مدار نیستید؟ مگر سایه آقا سید علی بر سر ما نیست؟ مگر آقا امام زمان (عج) مارا رها كرده(معاذ الله)؟ مملكت حساب و كتاب داره و قانون. جایی برای مظلوم نمایی و تزویر و مردم فریبی نیست. اسناد و مدارك را میفرستند دادگاه و آنجا رسیدگی میشود!! هنوز جرمی اتفاق نیافتاده و اتهامی به اثبات نرسیدهاست. عوام فریبی ممنوع. دادگاه خانوادگی یعنی چه؟ یعنی خدای ناكرده همه قضات خودفروش هستند؟ نه اصلاً چنین چیزها و ادعاهایی محمل قانونی نداره و توی هر قماش خوب و بد هست و كار عالم بر اساس خیر است. این حرفهایی كه بعضی میزنند قشنگ است ولی در دادگاه ولو در خفا، سره را از ناسره و خالص از ناخالص و متهم و شاكی كاملاً شفاف و واضح شناسایی میشوند.خاطر شما جمع باشد در سایه توجهات رهبری معظم (دام الحفاظاه) خورشید پشت ابر نخواهد ماند.همه میدانیم چه كسی خادم است و كی مخدوم و كی فاسد است و كی صادق!!!!!! مسلمان بدون سند و مدرك یكطرفه قاضی نمیرود. دست هردو را بهم بدهید و بگویید بروید محكمه!!! چرا جدا جدا میروید و چرا توی
مظلوم
-
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
۰
۰
آقای احمدی نژاد رئیس جمهوری عادل وآزاد اندیش هستند.با وقعی كه به مناطق محروم وسكنه آن گذاشتند محبوب تر هم شدند.خدا اجر خیر برایشان عنایت بفرماید.این را بداند كه ما دوستش داریم.
مصطفی مخدومی
-
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
۰
۰
ملت ایران همگی به خاطراین اختلافات رنجیده خاطرندودشمنان شادمانند
اصفهانی
-
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
۰
۰
مجلس باید از آقای احمدی نژاد عذر خواهی كند.حركت ایشان بیان حقیقت بود.
صمد
-
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
۰
۰
در تمام دنیا اینطور است قوه قضائیه باید مستقل باشد آقای احمد نژاد هم اگر شاكی داشته باشد باید رسیدگی شود دخالت در كار دیگران كار خوبی نیست
مردم
-
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
۰
۰
خدارا شكر می كنیم اگر گرانی هست ، رئیس جمهور سالمم هست،دمت گرم و جونت سلامت روكن تا مردم بشناسن
مردم
-
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
۰
۰
بازخداراصدهزارمرتبه شكركه پدرمان سید علی هست كه مملكت راازدست نااهلان كوتاه كرده است مثل فتنه 88
حمید
-
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
۰
۰
از ریاست محترم جمهوری سپاسگذارم انشاالله خدا یاریشان كند .این غیر منطقی ناعادلانه و غیر قانونی است كه تعداد كثیری از پست های مهم مملكتی كه به هم مرتبط است را به چند برادر واگذار كرد مگر افراد با لیاقت كم وجود دارند/؟؟؟؟؟
بانه
-
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
۰
۰
اقای احمدی نژاد رئیس جمهور احساسی و آقای لاریجانی سیاستمدار كار كشته
مسلم
-
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
۰
۰
باز خداروشكر كه دست تك تك افراد متخلف رو میشه در دولت های قبلی این چنین نبود.متشكرم رئیس جمهور

نیازمندی ها