سومین جشنواره مردمی فیلم عمار با دبیری نادر طالب‌زاده با موضوعات گسترده‌ای چون تاریخ انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، فتنه سال 88، جنگ نرم و نقد درون‌گفتمانی این روزها در تهران و چند شهر دیگر کشور به طور همزمان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۵۲۵۸۴۲

به گزارش جام‌جم، در این جشنواره که یکشنبه سوم دی طی مراسمی در سینما فلسطین کار خود را آغاز کرد، از رحیم مخدومی (نویسنده) و بهزاد بهزادپور (فیلمساز) قدردانی شد. همچنین تیزر این جشنواره با صدای حاج صادق آهنگران ساخته شده است.

این جشنواره در دو بخش مسابقه و جنبی برگزار می شود که در بخش مسابقه آثار در قالب‌های مستند، داستانی کوتاه و بلند، انیمیشن، نماآهنگ، فیلمنامه، پژوهش‌ها، نقدها و یادداشت‌های سینمایی پذیرفته ‌شده است.

نادر طالب‌زاده در نشست رسانه‌ای این جشنواره ضمن بیان این‌که دبیری این جشنواره جزو افتخارات من است، گفت: جشنواره عمار، جشنواره‌ای متفاوت با فیلم‌ها و موضوعات متفاوت است و در گفتمان انقلاب اسلامی جایش خالی بود، در حالی که آثار این جشنواره کلکسیونی از موضوعات مختلف است.

انسیه شاه حسینی، رحیم مخدومی، سیدناصر هاشم‌زاده، جواد اردکانی و حسن عباسی داوران بخش داستانی، ابراهیم فیاض، نادر طالب‌زاده، ابوالقاسم طالبی، مهدی نصیری و مسعود رضایی، داوران بخش مستند و محمدحسین نیرومند، شهریار بحرانی و احسان محمدحسنی داوران بخش انیمیشن هستند.

در بخش نماآهنگ محمد گلریز، جهانگیر خسروشاهی و تقی یازرلو، به داوری آثار می‌پردازند.

علاقه‌مندان در تهران برای دیدن آثار این جشنواره می‌توانند به سینما فلسطین مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها