یک شانزدهم نهایی جام حذفی

پرسپولیس برابر بازیکنان سابق

مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در حالی فردا با انجام یک دیدار به پایان می‌رسد که تیم پرسپولیس با کادرفنی متحول شده برابر ملوانی به میدان می‌رود که نفرات اصلی آن را بازیکنان سابق سرخپوشان تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۲۳۴۶۸

رقابت دو تیم لیگ برتر در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی هیجان خاصی دارد، خصوصا اینکه این دو تیم پرسپولیس و ملوان باشند؛ تیم‌هایی که هر دو مدعی قهرمانی در این جام بوده و با توجه به تغییرات جدید در کادرفنی پرسپولیس و حضور بازیکنان مطرح سابق سرخپوشان در تیم ملوان، حساسیت‌های این مسابقه و نگاه‌های ویژه روی این بازی را چند برابر کرده است.

پرسپولیس و ملوان که برای قهرمانی در جام حذفی فصل جاری برنامه‌ریزی کرده‌اند، دوست ندارند در این بازی سرنوشت‌ساز، بازنده میدان باشند و با ناکامی در این بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، جغد شوم حذف را روی شانه‌های خود ببینند.

قطعا اما این بازی برای پرسپولیس و مدیران این باشگاه اهمیت بیشتری دارد. آنها که به تازگی همکاری خود با مانوئل ژوزه پرتغالی را پایان داده و یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید روی نیمکت می‌بینند، برای رسیدن به آرامش نسبی و دور شدن از حاشیه‌های روزهای اخیر به پیروزی در این بازی و صعود به جمع 16 تیم برتر جام، نیاز دارند.

البته هدایت تیم توسط گل‌محمدی و حضور کریم باقری و ادموند بزیک در کنار بازیکنان، تفکرات و انگیزه جدیدی را به سرخپوشان تهرانی داده تا با تلاش مضاعفی برای شکست ملوان مقابل هواداران خود در زمین چمن آزادی بازی کنند و فصل جدیدی را همراه با موفقیت آغاز کنند.

در سوی دیگر میدان، تیمی قرار دارد که با هدایت محمد احمدزاده روزهای خوبی را در لیگ برتر تجربه کرده است و می‌خواهد در جام حذفی هم این روند را ادامه دهد.

احمدزاده که خودش در دیدار رفت از مرحله جام حذفی سال 69 در تهران دروازه پرسپولیس را باز کرده، به انگیزه نفراتی همچون مازیار زارع، پژمان نوری، حسین بادامکی و مهرداد اولادی چشم دوخته است. بازیکنانی که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند و ستون اصلی ملوان را تشکیل می‌دهند.

البته آخرین بازی این دو تیم به فینال بیست و چهارمین دوره لیگ برتر باز می‌گردد، مسابقه‌ای که هرچند ملوان در آن موفق شد پرسپولیس را با یک گل شکست بدهد ولی با توجه به شکست 4 بر 2 در بازی رفت، در فتح این جام ناکام ماند.

به همین خاطر  ملوان قصد دارد با پیروزی در این بازی، به نوعی انتقام آن ناکامی را هم از سرخپوشان تهرانی بگیرد.

برنامه دیدار پایانی از مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی به شرح زیر است:

پرسپولیس - ملوان بندرانزلی، ساعت 16:15، ورزشگاه آزادی
داور: محسن ترکی، کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و سعید علی‌نژادیان، داور چهارم: سیدحسین زرگر. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها