آبی‌ها منوچهری و حسینی را به نفت می‌دهند تا موسوی آبی‌پوش شود

قلعه‌نویی: یارگیری استقلال بر اساس افکار تاکتیکی بود

امیر قلعه‌نویی در شرایطی روی نام امین منوچهری و میثم حسینی خط قرمز کشید که پیشتر با جذب حسن اشجاری، مدافع سابق سپاهان شگفتی بــرخی هواداران استقلال را بر انگیخته بود، با این وجود سرمربی آبی‌ها تصمیم‌های اخیر را بر اساس اهداف تاکتیکی تیمش می‌داند.
کد خبر: ۵۲۲۸۸۸

باشگاه استقلال به دنبال پایان نیم فصل اول لیگ به تجدید قوا پرداخت و در این رابطه عباس محمدرضایی بازیکن فجرسپاسی، حسن اشجاری مدافع سپاهان و فرزاد حاتمی هافبک ـ مهاجم تراکتورسازی را به همراه یک هافبک بولیویایی به نام «ویسنته آرزه» با قراردادی دوساله به خدمت گرفت تا بخشی از خواسته‌های قلعه‌نویی برآورده شود. با این وجود امین منوچهری، مهاجم سابق سایپا که در ابتدای فصل از جمله خریدهای موفق آبی‌ها لقب گرفته بود، به همراه میثم حسینی مدافع چپ این تیم دیگر جایی در استقلال نخواهند داشت.

در حالی که این یارگیری انتقادهایی را متوجه قلعه‌نویی کرده اما سرمربی استقلال دیروز تاکید کرد: یکی از مشکلات استقلال در نیم فصل اول عدم توازن بین جناح راست و چپ تیم بود و این بازیکنان را به خدمت گرفتیم که این مشکل را تا حدودی برطرف کنیم. در جناح چپ اشجاری حتی زمانی که مربی سپاهان بودم در لیست من بود و عباس محمدرضایی‌ هم امتحان خود را در لیگ پس داده است و با احتساب اضافه شدن حجت چهار محالی، در مجموع نفرات جذب شده بر اساس افکار تاکتیکی ما به استقلال آمده‌اند.

اما دیروز میثم حسینی، مدافعی که فصل گذشته در ترکیب تیم مظلومی بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت از فهرست آبی‌ها کنار گذاشته شد و حق تمرین نیافت. در این باره گفته می‌شود حسینی به دلیل این‌که بیشتر میل به دفاع دارد تا حمله، مورد توجه قلعه‌نویی قرار نداشت تا به همراه امین منوچهری ـ که در نیم فصل اول نتوانست انتظار سرمربی استقلال را برآورده کند ـ ناگزیر به جدایی شود. دو بازیکنی که گفته می‌شود راهی باشگاه نفت تهران خواهند شد تا زمینه حضور ایمان موسوی مهاجم نفتی‌ها در استقلال فراهم شود. مهاجمی که امسال فروغ چندانی نداشته است، برخلاف سال گذشته که گل‌های حساسی را برای نفت به ثمر رساند و به خاطر پرتاب‌های بلندش شهره است.

اما در حالی که آرزه، بازیکن جدید بولیویایی استقلال امیدوار است رضایت خاطر هواداران استقلال را جلب کند، میثم حسینی گفت: این موضوعی طبیعی است که سرمربی به بازی یک بازیکن اعتقاد نداشته باشد و نخواهد از او استفاده کند، اما این‌که به من بگویند به هیچ تیمی جز نفت تهران نمی‌توانم بروم جای سوال دارد. ظاهرا دو باشگاه بر سر معاوضه بازیکن با هم توافق کرده‌اند، در حالی که ما هیچ اطلاعی از این توافق نداشتیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها