«فصل مشترک» و «کیلومتر88» در رادیو جوان

مدیر رادیو جوان از افزودن برنامه «فصل مشترک» و «کیلومتر88» به جدول پخش برنامه‌های این شبکه خبر داد.
کد خبر: ۵۲۰۸۴۸

بهنام احمدپور مبارکه مدیر رادیو جوان درباره برنامه‌های جدیدی که به جدول پخش این شبکه اضافه خواهد شد، به مهر گفت: برنامه «کیلومتر 88» به سردبیری و تهیه‌کنندگی عباس پیری بزودی پخش می‌شود. گروه جوان و جامعه نیز برنامه فصل مشترک را برای عصر جمعه‌ها در نظر گرفته است.

وی درباه برنامه «اینجا شب نیست» که هر شب توسط گروه متفاوتی روی آنتن می‌رود، توضیح داد: این برنامه تا چند سال پیش هر شب به یکی از گروه‌ها تعلق داشت. البته برخی گروه‌ها به فراخور کارشان دو شب برنامه داشتند، اما بعدا این احساس پیش آمد که توقع شنوندگان از آن ساعت شب، توقع خاصی است که با تقسیم‌بندی‌های گروهی ما انطباق ندارد که یک شب برنامه علمی باشد یک شب طنز و...

مدیر رادیو جوان ادامه داد: بر اساس نظرسنجی‌ای که انجام دادیم، به این نتیجه رسیدیم کاری که گروه فرهنگ انجام می‌دهد یعنی بحث فرهنگی و ادبی در آن ساعت شب بیشتر جواب می‌دهد.

احمدپور درباره حضور همزمان سیدعلی ضیاء در رادیو و تلویزیون تصریح کرد: او از ابتدا گوینده شبکه جوان بوده است و علاقه زیادی دارد که در رادیو کار کند. با توجه به سابقه او در رادیو و اظهار علاقه‌اش برای حضور در این برنامه به نظرمان رسید هفته‌ای یک شب به عنوان گوینده مهمان در «اینجا شب نیست» حاضر باشد و معاون صدا نیز با این موضوع موافقت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها