سومین کنگره سرداران و 3500 شهید منطقه 16برگزار شد

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سومین کنگره سرداران و 3500 شهید منطقه 16 با حضور جمع کثیری از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان در مجتمع آموزشی شریعتی برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۹۲۱۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16، سومین کنگره سرداران و3500 شهید منطقه با حضور تمدن استاندار تهران ،حجت الاسلام امرودی  قائم مقام معاون اجتماعی و مشاور فرهنگی شهردارتهران ، سردار بیگدلی معاون امنیت وعملیات سپاه محمد رسول الله (ص) تهران،مهندس سید محسن اسدی شهردار منطقه16  و سایر مسئولان وخانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران  برگزار شد.

در این مراسم اسدی شهردار منطقه 16 با عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبداالله (ع) گفت: امام حسین (ع) با قیام خود و برافراشتن بیرق حق طلبی مانند خورشید جهل مسلمین را به حقیقت معارف پیامبر روشن ساخت و باب معرفتی که وی گشود تا یوم الحشر باقی خواهد ماند .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : آن مسیری که زینب (س) پس از واقعه کربلا در پیش گرفت تضمین بقای انقلاب امام شهید بود  وبعد از هزار سال این بار صدای او از حلقوم مردی از سلاله اش به گوش جهان رسید وانقلابی سرخ در امتداد انقلاب کربلا را رغم زد.

اسدی افزود:با  انقلاب اسلامی ایران و در پی آن هشت سال دفاع جانانه از حریم اسلام بار دیگر راه را برای آنان که جویای حق بودند روشن ساخت و این بار کربلای ایران کاروانی می خواهد از جنس کاروان زینب(س) تا پیام سرخ شهیدان را به نسل های بعدی به رسم امانت تحویل دهد.

شهردار منطقه 16 برگزاری کنگره سرداران و 3500 شهید را تجدید پیمانی با شهیدان  مظلوم و امام خمینی(ره) پیشوای آزادی خواهان دانست وافزود: این مراسم فرصتی است  برای محکم کردن بیعتمان با وارث به حق انقلاب اسلامی ،حضرت آیت الله خامنه ای تا دشمن بداند که ملت  ایران با تمام قوا در صراط حق قدم بر می دارد و پرچم قیام را به دستان امام زمان حضرت مهدی (عج) می رساند.

در این مراسم سردار بیگدلی  معاون امنیت وعملیات سپاه محمد رسول الله (ص) تهران گفت:امروزه با جنگ نرمی مواجه هستیم که دشمن در تلاش است تا ما را از اصل خود دور کند و ما با کمترین امکانات مقابل آن ایستاده ایم.

وی افزود:رزمندگان ما در جنگ با کمترین امکانات توانستند دشمن را با سلاح ایمان وایثار واز خود گذشتگی از میدان به در کنند . ما سلاح های مادی قدرتمند نداشتیم در عوض حسین فهمیده های بی شماری داشتیم.

بیگدلی خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال این است تا با این جنگ نرم  ژن غیرت  دینی ایرانی را از میان ببرد و ابتذال وفساد را جایگزین آن کند.

معاون امنیت وعملیات سپاه محمد رسول الله (ص) تهران در پایان اظهار کرد : برای موفقیت در برابر این جنگ باید ترس را به خود راه ندهیم و پیرو راه شهدا ووصایای آن ها باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها