امیدوارم جانواریو ما را در ادامه لیگ برتر تنها نگذارد

قلعه‌نویی: استقلال هنوز هم مدعی قهرمانی است

در شرایطی که به دنبال مشکل بی پولی و پرداخت نشدن بخشی از قرارداد بازیکنان استقلال، فابیو جانواریو بازیکن برزیلی و مورد علاقه امیر قلعه‌نویی نیز، فیس‌بوکی از تیم خداحافظی کرده، سرمربی استقلال با تاکید بر این‌که تیمش هنوز هم مدعی نخست قهرمانی است، ابراز امیدواری کرد که جانواریو به تیمش برگردد.
کد خبر: ۵۱۱۰۷۲

مشکلات مالی استقلال در شرایطی مدیریت باشگاه را روز به روز در شرایطی سخت تری قرار می‌دهد که بازیکنان خارجی این تیم بر خلاف داخلی‌ها طاقت شان کم است و نمی‌توانند چندان به قول و قرارها در این زمینه بسنده کنند. به دنبال رودریگو توزی دیگر هافبک برزیلی آبی‌ها که اعلام کرده بود تا پولش نقد نشود به ایران بازنخواهد گشت، جانواریو نیز در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: من از همه تماشاگران استقلال به دلیل غیبتم در بازی با تراکتورسازی عذرخواهی می‌کنم. می‌دانم که بازی بسیار مهمی داشتیم. من چهار ماه صبر کردم تا حداقل تغییراتی را از سوی باشگاه ببینم، اما تا این لحظه چنین اتفاقی نیفتاده است. در حال حاضر با این شرایط نمی‌توانم در استقلال بمانم. برای باشگاه احترام خاصی قائلم و به استقلال تعلق خاطر دارم ولی نیاز دارم که احساس خوبی از حضور در میدان داشته باشم، چیزی که الان آن را در خود احساس نمی‌کنم. من برای هواداران بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. امیدوارم که هر چه سریع تر بهترین راه حل ممکن را پیدا کنیم.

در شرایطی که خیلی‌ها نوشتن چنین نامه‌ای به هواداران استقلال را به منزله خداحافظی جانواریو تعبیر می‌کنند، امیر قلعه‌نویی ابراز امیدواری کرد که با حل مشکلات مالی تیمش، این هافبک برزیلی به استقلال بازگردد. هر چند اگر مشکلات آبی‌ها در اسرع وقت حل نشود، می‌توان انتظار داشت که مشکلات دیگری مثل شکایت بازیکنان خارجی برای آبی‌ها ایجاد شود، اما بی‌شک با توجه به نیازی که استقلالی‌ها به جانواریو دارند، بعید به نظر می‌رسد قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده بسادگی از این بازیکن برزیلی چشم پوشی کنند.

مشکلات مالی استقلال تا حدی است که حتی امیر قلعه‌نویی تهدید به استعفا کرده است، اما فعلا تمام قول‌هایی نیز که از سوی وزیر ورزش داده شده، عملی نشده است شاید با عکس‌العمل بازیکنان خارجی استقلال و تهدیدشان به جدایی، فرجی در این کار ایجاد شود.

پیروزی، حق تراکتورسازی بود

هر چند خیلی‌ها نرفتن امیر قلعه‌نویی به تبریز را به موضوع اختلافات این مربی با مدیریت باشگاه تراکتورسازی ربط می‌دهند، اما سرمربی استقلال غیبت خود در دیدار با تراکتورسازی را فقط به عمل زانویش ربط داد و گفت: اگر شرایط عادی بود 24 ساعت زودتر از اعضای تیم استقلال راهی تبریز می‌شدم.

وی با تاکید بر این‌که فرهنگ مردم آذربایجان سوای حرف‌هایی است که در این چند وقت زده شده است، افزود: من عاشق مردم آذربایجان هستم و با بقیه افراد کاری ندارم. من یک سری مطالبات دارم که قانون درباره آن تصمیم می‌گیرد اما به دلیل عمل دوباره جراحی روی زانویم، این امکان برایم فراهم نبود که استقلال را در تبریز همراهی کنم.

قلعه‌نویی ضمن تبریک به مردم تبریز و کادر فنی تراکتورسازی به دلیل برد اخیرشان بر استقلال، افزود: انصافا آنها از ما بهتر بازی کردند. البته در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم، می‌توانستیم بازی را ببریم، اما اتفاقاتی افتاد که این نتیجه رقم نخورد.

سرمربی استقلال با تشکر از سعید مظفری‌زاده و کمک‌هایش در بازی با تراکتورسازی، گفت: او داور بزرگی است که می‌تواند در جام جهانی قضاوت کند و من هم دوست دارم این اتفاق برای او بیفتد، اما به اعتقاد من گل دوم تراکتورسازی آفساید بود. البته این فقط نظر شخصی من است و کارشناسان و کمیته داوران باید درباره قضاوت مظفری‌زاده اظهار نظر کنند. غیر از این گل در یکی، دو صحنه دیگر نیز قضاوت می‌توانست طور دیگری باشد که یکی مربوط به خطا روی میداوودی در محوطه 18 قدم تراکتورسازی بود و دیگری به خطای هند نصرتی مربوط می‌شد. ضمن این‌که داور می‌توانست پس از خطای نصرتی روی بائو کارت زرد دوم را بدهد و او را از بازی اخراج کند.

وی که با ایسنا گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به این پرسش که به دنبال باخت به تراکتورسازی، چقدر شانس قهرمانی برای تیمش قائل است، گفت: اختلاف ما با سپاهان صدرنشین، تنها دو امتیاز است و از شرایط خوبی برخورداریم. البته اخیرا مشکلاتی مثل غیبت بازیکنان و شرایط تیم ملی برایمان ایجاد شده، اما مدعی قهرمانی هستیم.

تمرین آبی‌ها بدون سرمربی

تمرین دیروز استقلال بعد از باخت به تراکتورسازی در شرایطی در کمپ حجازی برگزار شد که امیر قلعه‌نویی برای ششمین روز متوالی در تمرین آبی‌ها شرکت نکرد. در ابتدای این تمرین مجید صالح دستیار اول قلعه‌نویی، برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد سپس با جواد نکونام در حین تمرین اختصاصی گفت‌وگو کرد.

سیدمهدی رحمتی و امیرحسین صادقی هر دو به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرین دیروز شرکت نکردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها