رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو در شرایطی دیروز برگزار شد که با خودداری محمدباقری معتمد از حضور در این رقابت‌ها، وی از ترکیب تیم ملی کنار گذاشته شد.
کد خبر: ۵۱۰۱۸۶

تیم ملی تکواندو در شرایطی آذرماه پیکارهای جام جهانی را در پیش دارد که در دوره گذشته این رقابت‌ها، جام قهرمانی را به خود اختصاص داد تا جدا از هدف دفاع از عنوان قهرمانی، نتایج نه چندان خوب المپیک نیز مزید بر علت شود که کادر فنی با در نظر گرفتن جمیع شرایط در نهایت دست به ارنج تیم در جام جهانی بزند. در این رابطه حتی دو ملی‌پوش المپیکی (محمد باقری معتمد و یوسف کرمی) و قهرمانان شاخص و عنوان‌داری چون علیرضا نصرآزادانی هم مجبور شدند روی شیاپ چانگ رقابت‌های انتخابی حاضر شوند. رقابت‌هایی که دیروز در خانه تکواندو برگزار شد و در نهایت منجر به ملی‌پوش شدن یوسف کرمی، کوروش رجلی، فرزاد عبداللهی، علیرضا نصر آزادانی، مسعود حجی زواره، مهران عسگری، جلال خدامی، بهزاد ایلخانی، وحید عیسی بیگ‌لو و روح‌الله طالبی در اوزان مختلف شد.

اما اتفاق جالب توجه این رقابت‌ها جایی بود که محمد باقری‌معتمد، دارنده مدال نقره المپیک لندن از حضور در پیکارهای انتخابی انصراف داد. اتفاقی که گفته شد ریشه در آسیب‌دیدگی رباط صلیبی پایش داشت. به این ترتیب این تکواندوکار جوان و عنوان‌دار جهان و المپیک ریسک نکرد و بی خیال حضور در جام جهانی شد تا بزودی پایش را به تیغ جراحان بسپارد.

به هر ترتیب در شرایطی 10 تکواندوکار به اردوی تیم ملی دعوت شدند که در رقابت‌های انتخابی روح‌الله طالبی مقابل کوروش رجلی شکست خورد، بهزاد ایلخانی بازی را به علیرضا نصرآزادانی واگذار کرد و عیسی بیگ‌لو مقابل جلال خدامی شکست خورد، اما با تصمیم کادر فنی هر سه تکواندوکار بازنده به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها