تعدادی افراد عزادار در برابر یک گورستان شهر روان فرانسه در انتظار آغاز مراسم تدفین عزیز از دست رفته شان بودند.ناگهان یک اتومبیل بدون راننده که در شیب خیابان پارک شده بود به حرکت درآمده و با آنها برخورد کرد.
کد خبر: ۴۹۷۴۳۲

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل ازRTL ، در حادثه برخورد این اتومبیل بدون راننده به جمع عزاداران سه نفر مجروح شدند. حال یکی از آنها که زنی 47 ساله است وخیم  بوده و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهر روان بستری شده است.

به نوشته روزنامه پاری-نرماندی حدود 50 نفر در مقابل گورستان غرب روان در انتظار مراسم تدفین یکی از نزدیکانشان جمع شده بودند. یکی از کارکنان موسسه کفن و دفن اتومبیلش را در شیب خیابان منتهی به گورستان و در فاصله 20 متری عزاداران پارک کرد و خود برای تدارک مراسم تدفین به داخل قبرستان رفت.

ناگهان اتومبیل در شیب به حرکت درآمده و به جماعت بی خبر از همه جا برخورد کرد. یک زن چندین متر توسط اتومبیل به زمین کشیده شد و قفسه سینه و سرش بر اثر شدت تصادف به شدت آسیب دید. ضمن اینکه دو نفر دیگر نیز مجروح شدند.

به گفته ماموران امداد، ظاهرا ترمزهای اتومبیل ایراد داشته و راننده آن از فرط عجله ترمز دستی را کاملا نکشیده بود. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها