مرد کلاهبرداری که پس از آزادی از زندان، سند خانه خاله‌اش را جعل و با فروش آن 120 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود، تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.
کد خبر: ۴۸۶۳۹۳

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در کلانتری 140 باغ‌فیض تهران علیه مردی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

شاکی گفت: برای خرید آپارتمان به یک بنگاه معاملات ملکی در غرب تهران رفتم که صاحب املاک، آپارتمانی را در شهرک نفت با قیمت مناسب به من نشان داد.

وی افزود: تصمیم به خرید گرفتم و پس از توافق با مردی که ادعا می‌کرد از مالک آنجا وکالت فروش دارد، 110 میلیون تومان پول به وی پرداخت کردم.

وی یادآور شد: روز عقد قرارداد، فروشنده در محضر حاضر نشد و وقتی برای پیگیری موضوع به محل آپارتمان رفتم، متوجه شدم مالک اصلی آپارتمان زن میانسالی است و مردی که با من معامله کرده، کلاهبردار بوده است.

به این ترتیب، پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

ماموران ابتدا به تحقیق از مالک اصلی آپارتمان پرداختند.

خواهرزاده، سر خاله کلاه گذاشت

زن مــیانسال گفت: چند هفته پیش خواهرزاده‌ام به نام امیر به بهانه اجاره دادن آپارتمانم، سند مالکیت آن را از من گرفت و بعد از چند روز گفت آنجا را اجاره داده است.

با اطلاعات به‌دست آمده معلوم شد، فردی که آپارتمان را با مدارک جعلی فروخته، خواهرزاده شیاد زن میانسال است.

به این ترتیب مرد جوان به اتهام کلاهبرداری تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

متهم، مجرم سابقه‌دار بود

در مرحله بعدی، با بررسی آلبوم مجرمان سابقه‌دار معلوم شد او یک متهم سابقه‌دار بوده که چند بار به اتهام جعل سند و کلاهبرداری از مردم روانه زندان شده و چندی پیش، در پی آزادی از زندان، جرایم خود را از سر گرفته است.

به این ترتیب پاتوق‌های متهم سابقه‌دار به طور نامحسوس زیر نظر گرفته شد اما ماموران موفق به دستگیری وی نشدند. سرهنگ یگانه، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران در این باره گفت: با توجه به این که تاکنون مرد کلاهبردار دستگیر نشده است، با دستور قضایی بازپرس شعبه 22 دادسرای ناحیه 5 تهران، تصویر متهم فراری بدون پوشش چهره در روزنامه به چاپ می‌رسد.

چنانـــچه مردم از مخـفیگاه او یا کلاهبرداری‌های مشابه وی اطلاعاتی دارند، به دادسرا یا پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران خبر دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها