تیم دنیزلی با وجود تساوی مقابل الغرافه، همچنان صدرنشین است

پرسپولیس هوادارانش را راضی نکرد

حضور 96 هزار هوادار قرمزپوش در ورزشگاه آزادی، هرچند بازی پرسپولیس و الغرافه را به پرتماشاگرترین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تبدیل کرد، اما باعث نشد تا این تیم بتواند با تکرار پیروزی دور رفت مقابل حریف قطری، صعود خود به مرحله حذفی را مسجل کند.
کد خبر: ۴۶۸۰۶۳

تیم دنیزلی که در ابتدا با ترکیب آسمیر آودوکیچ، شیث رضایی، محمد نصرتی، مهرداد پولادی، سامان آقازمانی، امیرحسین فشنگچی، علی کریمی، غلامرضا رضایی، محمد نوری، هادی نوروزی و ایمون زائد وارد زمین شده بود، هجومی‌تر از همیشه نشان می‌داد، اما جریان بازی دقیقا خلاف انتظار هواداران پرسپولیس از تیم‌شان بود. قرمزها که برای اولین بار در ورزشگاه آزادی پیراهن مشکی بر تن کرده بودند، خوش‌شانس بودند که در این نیمه دروازه‌شان توسط فرهاد مجیدی باز نشد. البته الغرافه هم جز آن یک موقعیت دقیقه 27، خطر جدی دیگری روی دروازه پرسپولیس ایجاد نکرد.

نیمه دوم هرچند با افزایش فشار بازیکنان پرسپولیس، پرتحرک‌تر از نیمه اول بود، اما تا دقیقه 85 که ضربه علی کریمی پس از برخورد با مدافع الغرافه وارد دروازه شد هیچ گلی دربر نداشت.

دنیزلی برای آن‌که آهنگ هجومی تیمش را بهبود ببخشد در دقایق 63 و 81 جواد کاظمیان و وحید هاشمیان را به جای هادی نوروزی و غلامرضا رضایی به زمین فرستاد تا این‌که سرانجام گل برتری پرسپولیس در فاصله 5 دقیقه به پایان بازی به ثمر رسید، اما افسوس که تداوم این گل هم به اندازه همین 5 دقیقه بود.

درحالی که هواداران پرسپولیس جشن و پایکوبی برای صعود را آغاز کرده بودند تاردلی در دقیقه 91، با یک شوت سنگین دروازه پرسپولیس را گشود تا سکوت در ورزشگاه حکم‌فرما شود.

این تساوی پرسپولیس را همچنان در صدر جدول گروه خود نگه داشت، اما باعث شد حساسیت‌های بازی بعدی آنها مقابل الهلال در تهران دوچندان شود.

اخراج فرهاد مجیدی

بازگشت فرهاد مجیدی به ورزشگاه آزادی باعث افزایش بار روانی بازی پرسپولیس و الغرافه شده بود. جو سنگینی که هواداران پرسپولیس برای این بازیکن سابق استقلال ایجاد کرده بودند، باعث شد از همان ابتدای بازی تنش‌های زیادی میان او و بازیکنان پرسپولیس ایجاد شود.

تکل‌های خطرناک مجیدی روی پای بازیکنان قرمزپوش و البته خطاهایی که پرسپولیسی‌ها روی مجیدی انجام می‌دادند، روشن ایرماتوف، داور ازبکستانی بازی را هم نسبت به اتفاقاتی که حول بازیکن ایرانی الغرافه می‌افتاد حساس کرده بود. این تنش‌ها البته تا پایان بازی ادامه پیدا نکرد چرا که مجیدی با دریافت 2 کارت زرد، از زمین مسابقه اخراج شد. کارت زرد اول به دلیل بازی خشن و کارت زرد دوم به دلیل تمارض برای گرفتن پنالتی از جیب داور بیرون آمد. مجیدی که از این اخراج بسیار ناراحت بود، با درآوردن پیراهن زرد الغرافه و نشان دادن پیراهن آبی خود به هواداران پرسپولیس، جو ورزشگاه را بیش از پیش بهم ریخت، اما با ورودش به تونل‌های منتهی به رختکن، سکوهای ورزشگاه آرام گرفت.

رضا پورعالی/ گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها