چندی پیش در این صفحه مطلبی در مورد خیریه محک که ویژه کودکان مبتلا به سرطان است، خواندم. الحق نویسنده با قلم زیبایش بخوبی حق مطلب را ادا کرده بود. من که نه آن قلم را دارم و نه آن توانایی در نگاشتن آن چه در دل و روح می‌گذرد، تصمیم گرفتم احساس خود را در این چند جمله بنویسم و از مسوول این صفحه بخواهم اگر صلاح دید آن را چاپ کند تا شاید کسانی به فکر بیفتند و باز هم قطره‌هایی از خانه‌های تک‌تک ما به هم بپیوندد و رود خروشان همدلی و عاطفه را به سوی کودکان نیازمند بستری یا خانواده‌های مددجو جاری کند تا در شب عید، سبزه‌های منتظر نگاه آنها هم سبز شود.
کد خبر: ۴۶۱۱۳۵

بیاییم در خانه‌تکانی‌هایی که چند روزی است آغاز شده به یاد این بچه‌ها و آن مددجویان هم باشیم. شاید قلک‌هایی در خانه هر کدام از ما باشد که مدتی است مهمان خانه‌های ما بوده و حالا فرصت هدیه‌کردنشان رسیده است.

بد نیست تماسی با مسوولان خیریه‌های مورد اعتماد بگیریم و از آنچه داریم و می‌توانیم در اختیار آنها بگذاریم، مطلعشان کنیم و خودمان آنها را به همراه بچه‌هایمان به یکی از خیریه‌ها برسانیم.یادمان نرود، شب‌جمعه آخر سال هم به آنها که در میان ما نیستند بگوییم این گونه دلی را شاد و آنها را یاد کرده‌ایم.

علی مهربان / خواننده جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها