متهم: گمان نمی‌کردم صاحبخانه آن شب به خانه‌اش برگردد

سارق با حمله به ساکنان خانه، آنها را زخمی کرد

دزد حرفه‌ای هنگام سرقت اموال خانه‌ای در مشهد، با حضور بموقع صاحبخانه و 2 عضو خانواده‌اش ناکام ماند و پس از زخمی کردن آنها در حین فرار دستگیر شد.
کد خبر: ۴۶۱۰۶۴

به گزارش «جام‌جم»، چند شب پیش مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مشهد تماس گرفت و گفت که به کمک همسایه‌ها دزد جوانی را در خیابان ابوذر دستگیر کرده است. ماموران انتظامی با حضور در محل، متهم را که هنگام فرار، صاحبخانه و 2 عضو خانواده‌اش را زخمی کرده بود، تحویل گرفتند. 3 فرد زخمی نیز به بیمارستان انتقال یافتند.

متهم جوان با انتقال به اداره پلیس، در بازجویی اعتراف کرد که به قصد سرقت وارد خانه شاکی شده بود.

متهم در اظهاراتش گفت: تاکنون چند بار به اتهام سرقت لوازم خودرو و منازل دستگیر و زندانی شده‌ام، اما همچنان به سرقت‌هایم ادامه می‌دهم. وی درباره شیوه سرقت از خانه‌ها توضیح داد: با شناسایی منازلی که صاحبانشان به مسافرت یا مهمانی می‌رفتند، اموال قیمتی و پول و طلایشان را می‌دزدیدم و شب حادثه نیز به گمان این که صاحبخانه و خانواده‌اش دیگر برنمی گردند، وارد خانه‌شان شدم.

متهم یادآور شد: در حال سرقت اموال قیمتی خانه بودم که ناگهان صدای باز شدن در را شنیدم. خواستم پنهان شوم که مرد صاحبخانه متوجه شد و همراه 2 فرد دیگر خواستند سد راهم شوند.

در همین موقع شیشه پنجره را شکسته و با برداشتن تکه‌ای از آن، به سمت آنها حمله‌ور شده و هر سه را زخمی کردم. متهم گفت: در حال فرار بودم که همسایه‌ها راهم را سد و مرا دستگیر کردند. بنابراین گزارش، متهم با اعتراف به ده‌ها فقره سرقت از منازل، با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از متهم ادامه دارد. وضعیت عمومی 3 فرد زخمی نیز رضایت‌بخش اعلام شده است. با اعترافات متهم تحقیق درباره دیگر جرایم ارتکابی وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها