عضو کمیسیون قضایی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین

دادگاه مجرمان بالای یک میلیارد علنی برگزار می شود

رئیس قوه قضائیه به وضعیت اقتصادی چند هفته اخیر در بازار ارز و سکه اشاره کرد افزود: قوه قضائیه بشدت و قاطعیت به اتهامات اخلالگران اقتصادی که به دستگاه قضایی معرفی شوند رسیدگی و برخورد قضایی مناسب خواهد کرد و به لحاظ اهمیت موضوع حتی از صدور مجازات اعدام نیز دریغ نخواهد کرد و اخلالگران اقتصادی باید بدانند که مبارزه با آنها نیز همچون مبارزه با قاچاقچیان، اشرار و مجرمان مواد مخدر در دستور کار قوه قضائیه قرار گرفته است که نمونه بارز آن در فساد مالی اخیر و برخورد قاطعی است که با آنان شده و خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۴۶۹۵


آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی بخشی از مسائل و مشکلات پیش‌ آمده در بازار ارز و سکه را به دلیل توطئه و اخلالگری گروه‌های وابسته به دشمنان نظام دانست و گفت: در پشت صحنه‌ این جریان دشمنان نظام از طریق برخی افراد و گروه‌های متصل و وابسته به بیگانگان قرار دارند که با ایجاد سایت‌های مختلف در مورد سکه و ارز نرخ‌سازی می‌کردند تا بازار را ملتهب کنند.

وی همچنین با تسلیت شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) به ویژگی‌های بنیادی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی، اروپا و آمریکا تصورشان این بود که انقلاب اسلامی یک حرکت تئوکراسی جدید است که مانند برخی حرکت‌های دینی غرب خیلی زود به پایان می‌رسد در حالی که انقلاب اسلامی یک حرکت فکری و الهی و منبعث از تفکر انبیا و ارزش‌های الهی و مطابق با فطرت آدمی بود.

رئیس قوه قضائیه ندای حضرت امام (ره) را « ندای توحید و عدالت و خدمت به خلق خدا » خواند و گفت: مردم کشور ما موحد و مومن بوده و هستند و دیانت، ارزش‌های دینی و فطرت انسانی، تمام چیزهایی بود که مردم با تمام وجود آن را احساس می‌کردند و برهمین اساس حرف حضرت امام (ره) را با جان و دل خریدند و حرکت خود را آغاز کردند و با گذشتن سی و سه سال همچنان با ایمان، قدرت و صلابت آن را ادامه می‌دهند.
 
آملی لاریجانی در ادامه سخنان خود به حرکت اخیر کشورهای اروپایی در تحریم ایران اشاره کرد و گفت: کشورهای اروپایی در حالی دست به این اقدام زدند که خودشان با مشکلات اقتصادی مواجه هستند و قطعا بازنده این اقدام خود اروپایی‌ها خواهند بود. چرا که وضعیت اقتصادی آنان طوری نیست که از این گونه اقدامات فایده ببرند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها