معاون اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از تمدید 10 روزه ثبت‌نام بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته خبرداد و گفت: بعد از اتمام این مهلت سایت بیمه ایران بسته می‌شود و جامانده‌ها باید تا اردیبهشت سال 91 منتظر بمانند.
کد خبر: ۴۵۳۲۴۹

ابوالفضل اسفندی، با بیان این‌که تاکنون بیش از 900هزار فرهنگی بازنشسته برای دریافت بیمه طلایی ثبت‌نام کرده‌اند، در گفت‌وگو با ایسنا افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان مهلت اعلام شده این تعداد به بیش از یک میلیون نفر برسد. وی تاکید کرد: لازم است فرهنگیان بازنشسته در مهلت مقرر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند چرا که پس از این تاریخ سایت بیمه ایران بسته می‌شود و نمی‌توانیم اطلاعات افراد را وارد سامانه کنیم و جامانده‌ها باید تا باز شدن مجدد این سایت برای تمدید قرارداد که در اردیبهشت سال آینده خواهد بود منتظر بمانند.

معاون اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: با توجه به یکسان‌سازی زمان بیمه طلایی بازنشسته‌ها و بیمه شاغلان، کارت‌های اولیه به صورت معمولی و چهار ماهه صادر می‌شود و در اردیبهشت‌ که کارت‌های بیمه شاغلان به صورت یکساله تمدید خواهد شد، کارت بیمه طلایی بازنشستگان نیز یکساله و به صورت هوشمند صادر خواهد شد. اسفندی گفت: هیچ تفاوتی بین بیمه شاغلان و بازنشستگان وجود ندارد و در بخش بستری طبق تعرفه‌ بخش خصوصی 20 درصد فرانشیز از بیمار (بازنشسته‌ها) اخذ می‌شود، اما افراد می‌توانند آن را از خدمات درمانی دریافت کنند.

پرستاران هم بیمه طلایی می‌خواهند

پس از بیمه طلایی فرهنگیان از سوی دولت، رئیس کل سازمان نظام پرستاری خبر داد: بیمه طلایی مانند آنچه برای فرهنگیان اجرا شده به عنوان یکی از مطالبات جدی پرستاران مطرح است. غضنفر میرزابیگی به مهر گفت: پرستاران به عنوان سنگرسازان بی‌سنگر در نظام خدمات بهداشتی و درمانی کشور در معرض سخت‌ترین آسیب‌های شغلی اعم از ابتلا به بیماری‌های واگیر خطرناک، بیماریهای غیرواگیر و آسیب‌های اسکلتی و عضلانی و نیز ناراحتی‌های روانی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها