همسر دوم بخشی از اموال شوهرش را برای قتل او هزینه کرده بود

اجیر کردن آدمکش برای تصاحب اموال شوهر

همسر دوم مرد کرجی که برای تصاحب اموال او آدمکش اجیر کرده بود، همراه 2 همدستش دستگیر شد. به گزارش «جام‌جم»، رسیدگی به این پرونده چندی پیش با شکایت مردی مبنی بر گم شدن پدر میانسالش در دستور کار ماموران اداره آگاهی استان البرز قرار گرفت.
کد خبر: ۴۵۳۰۴۳

شاکی به پلیس گفت: پس از آن‌که پدرم من و خانواده‌مان را ر‌ها کرد، با همسر دومش در کرج زندگی می‌کرد. در این مدت ما ساکن تهران بودیم و ارتباطمان به طور کامل با آنها قطع شده بود. وی افزود: وقتی برای کاری به کرج رفته بودم به خانه پدری‌ام سر زدم اما همسرش گفت او از 3 سال پیش با فروختن 2 خودرویش برای کار از کشور خارج شده و جستجوهایش برای یافتن او بی‌نتیجه مانده و اکنون به تنهایی زندگی می‌کند. اما من نمی‌توانم حرف‌هایش را باور کنم. گمان می‌کنم اتفاقی برای پدرم افتاده است.

در پی این شکایت، همسر دوم مرد گمشده برای تحقیقات به پلیس آگاهی احضار شد.

این زن در بازجویی گفت: شوهرم برای کار از ایران خارج شده و 3 سال است مرا تنها گذشته است.

عدم خروج مرد گمشده از کشور

ماموران که به گفته‌های این زن ظنین شده بودند به بررسی سامانه اداره گذرنامه پرداختند و معلوم شد در این مدت فردی با مشخصات شوهر این زن از کشور خارج نشده است.در مرحله بعدی تحقیقات معلوم شد یکی از خودروهای متعلق به مرد گمشده که همسرش ادعا می‌کرده آن را فروخته در اختیار مردی بوده که در تهران به دلیل تخلفات رانندگی گواهینامه‌اش از سوی پلیس ضبط و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شده است.

با مشخص شدن این موضوع، تحقیقات برای پیدا کردن راننده متخلف آغاز شد تا این که اوایل آذر محل زندگی او در یکی از محله‌های شهریار شناسایی و این فرد دستگیر شد.

با انتقال متهم به اداره جنایی پلیس آگاهی استان البرز او بازجویی شد و ابتدا گفت خودروی پراید متعلق به خودش بوده و آن را خریده است.تحقیق از این مرد ادامه داشت تا این که او چند روز پیش اعتراف کرد از سرنوشت مرد گمشده اطلاع دارد و او را با همدستی همسرش و یک مرد غریبه به قتل رسانده و اموالش را سرقت کرده‌اند.

اعتراف مرد آدمکش

متهم گفت: اوایل آذر 87 مردی به نام عرفان سراغم آمد و خواست در قبال دریافت 8 میلیون تومان و یک خودروی پراید مردی را به قتل برسانم. من نیز به دلیل مشکلات مالی پذیرفته و در اجرای این جنایت با او همدست شدم.

متهم به قتل افزود: عرفان مرد میانسال را به بهانه تفریح به باغی در شهریار که من منتظرشان بودم، آورد. هنگامی که آنها در حال قدم زدن بودند طبق نقشه قبلی من به آنها حمله کرده و ابتدا مرد میانسال را هول دادم که او به کناری افتاد. در همین موقع با طنابی که همراه داشتم با همدستی عرفان دست و پای او را بستیم.

متهم یادآور شد: مرد میانسال تقلا می‌کرد از دستمان رها شود اما بی فایده بود. من و همدستم او را کشان کشان به انتهای باغ انتقال دادیم و با چاقویی که در اختیار داشتم چندین ضربه به او زدم که کشته شد. برای این که ردی از خود بر جا نگذاریم جسد را درون خودرویی گذاشته و به سمت جاده شهریار رفتیم. همانجا جسد را از خودرو بیرون انداخته و فرار کردیم. در پی اظهارات عامل جنایت، ماموران به استعلام از مرکز پلیس شهریار پرداختند و معلوم شد همان موقع جسد مردی را پیدا کرده و به عنوان مجهول‌الهویه به پزشکی قانونی منتقل کرده‌اند.

با تایید هویت مقتول همسر دوم او و دیگر همدستش تحت تعقیب قرار گرفتند و یکی پس از دیگری دستگیر شدند.

اعتراف به اجیر کردن قاتل

همسر دوم مقتول در بازجویی به پلیس گفت: شوهرم وضع مالی خوبی داشت،‌ تصمیم گرفتم با از بین بردن او دارایی‌اش را تصاحب کنم. بنابراین با تبانی یکی از دوستانم مردی را برای کشتن شوهرم اجیر کردم. بعد از آن‌که اطلاع یافتم شوهرم به قتل رسیده اموال او را به نام خود و عرفان انتقال دادم و قرار شد راز این جنایت ‌پنهان بماند، اما پس از 3 سال راز قتل بر ملا شد.با اعتراف این زن ، همدست او نیز به همکاری با او در رقم خوردن این جنایت و تصاحب اموال مقتول اعتراف کرد.

بنابراین گزارش، متهمان با قرار قانونی پس از بازسازی صحنه جنایت روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها