راه‌اندازی بنیاد ملی نخبگان در 21 استان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: بنیاد ملی نخبگان کشور در 21 استان کشور تاکنون راه اندازی شده است.
کد خبر: ۴۵۰۶۵۰

محمد طالبی روز یکشنبه در آیین افتتاح بنیاد ملی نخبگان استان البرز افزود: در سال 83 با تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد این بنیاد زیرنظر مستقیم رییس جمهوری بنیاد ملی نخبگان کشور تاسیس شد.

ژوی ادامه داد: شورای عالی انقلاب فرهنگی طی 15جلسه اساسنامه این بنیاد را به تصویب رساند و در سال 88 در طول فعالیت دولت دهم ، راه اندازی مراکز آن در استانهای کشور آغاز شد .

طالبی تاکید کرد: در سال جاری تلاشهای ویژه ای برای افزایش مراکز استانی این بنیاد آغاز شد بطوریکه اکنون 30 استان کشور دارای ساختمان لازم برای آغاز به کار بنیاد نخبگان شده اند.

وی اظهارداشت: اکنون استانهای همدان ، آذربایجان غربی ، خراسان رضوی ، مرکزی ، خوزستان و سیستان بلوچستان نیز در نوبت راه اندازی بنیاد ملی نخبگان قرار دارند که در تلاش برای اجرایی شدن آن هستیم .

طالبی اضافه کرد: ساختار اداری بنیاد نخبگان کشور به عنوان یک سازمان واحد در کل کشور نهاده شده به‌صورتی که در مرکز 60 پست سازمانی و در استانهای پرجمعیت 10 پست ، استانهای با جمعیت متوسط هشت پست و استانهای کم جمعیت شش پست پیش بینی شده است . (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها