پرداخت وام‌‌های کلان ترفند مرد شیاد بود

مردی که با راه‌اندازی یک شرکت کاغذی و وعده پرداخت وام‌های کلان در مدت یک هفته، از مردم کلاهبرداری می‌کرد، تحت تعقیب پلیس آگاهی شهریار قرار گرفت.
کد خبر: ۴۵۰۱۷۹

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی شهریار علیه مدیر یک شرکت به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

شاکی به پلیس گفت: از طریق اقواممان اطلاع یافتم یک شرکت در زمینه خرید و فروش وام‌های کلان فعالیت می‌کند و می‌تواند وام متقاضیان را یک هفته‌ای تهیه و پرداخت کند. من هم برای دریافت وام 50 میلیون تومانی به دفتر شرکت در شهریار رفتم. وی افزود: مدیرعامل شرکت پس از بررسی مدارک من گفت باید در قبال دریافت این مبلغ وام، بیش از 6 میلیون تومان به او بپردازم و نیازی هم به ضامن نیست، چرا که خودش آنها را به بانک معرفی می‌کند.

شاکی یادآور شد: پس از توافق با هم، پول درخواستی را به وی پرداخت کردم و قرار شد یک هفته‌ای وام من آماده شود اما خبری نشد. شاکی گفت: چند بار به تلفن همراه مدیرعامل شرکت زنگ زدم اما خاموش بود، بنابراین به دفتر شرکت مراجعه و مشاهده کردم افراد متعددی در بیرون دفتر تجمع کرده‌اند.

وی افزود: در گفت‌و‌گو با آنها متوجه شدم این افراد نیز از 5 تا 10 میلیون تومان پول به حساب صاحب شرکت واریز کرده‌اند تا وام 50 تا 100 میلیون تومانی دریافت کنند، اما خبری از مدیرعامل و وام نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها