لژیونر سابق کشورمان با یک پاس گل در بازی مقابل یاران رونالدو و زیدان خوش درخشید

هواداران هامبورگ دوباره به احترام مهدوی‌کیا ایستادند

تشویق‌های مکرر هواداران هامبورگ که بعد از 4 سال بار دیگر نام مهدی را صدا می‌زدند، نشان از درخشش لژیونر سابق فوتبال کشورمان در دیدار خیریه و دوستانه تیم منتخب هامبورگ مقابل یاران رونالدو و زیدان داشت.
کد خبر: ۴۴۶۲۲۶

در این دیدار که در حضور بیش از 24 هزار تماشاگر ورزشگاه ایمتک شهر هامبورگ برگزار شد، مهدوی‌کیا با شماره 7 در ترکیب اصلی تیم منتخب هامبورگ به میدان رفت و در همان دقایق اولیه بازی، ارزش‌های خود را ثابت کرد. کاپیتان اسبق تیم ملی کشورمان در دقیقه 8 بازی پاس گل نخست تیمش را برای ملادن پتریچ مهیا کرد تا او هم سانتر زیبای هم‌تیمی ایرانی‌اش را با یک ضربه سر چکشی وارد دروازه فابین بارتز کند.

مهدوی‌کیا که طی 8 سال بازی با پیراهن هامبورگ، یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم نزد هواداران محسوب می‌شد، در این بازی خیریه فقط 45 دقیقه فرصت حضور در زمین را پیدا کرد و بین 2 نیمه تعویض شد. البته تشویق مهدی در نیمه دوم هم ادامه داشت که البته بی‌ارتباط با اتفاقات قبل از بازی نبود.

مهدو‌ی‌کیا در مراسمی که قبل از برگزاری دیدار خیریه سه‌شنبه شب برگزار شد، به پاس 8 سال حضور در هامبورگ، جایزه بهترین بازیکن سال آسیا در سال 2003 را به موزه این باشگاه اهدا کرد.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران که با این اقدام خود، وفاداری‌اش را به باشگاه سابقش نشان داده بود، از این‌که مسوولان هامبورگ قدر زحماتش را دانسته‌اند و در این دیدار خیریه او را دعوت کرده‌اند، ابراز خوشحالی کرد.

این بازی خیریه که برای مبارزه با فقر برگزار شد، در نهایت با پیروزی 5 بر 4 یاران رونالدو و زیدان به پایان رسید. این تیم که هدایتش به‌عهده مارچلو لیپی بود، با ترکیب اولیه فابین بارتز، گئورگی پوپسکیو، کلود ماکله له، ادگار داویدز، لوئیس فیگو، رونالدو (برزیل)، زین‌الدین زیدان، دیدیه دروگبا، میشل سالگادو، خوان گاپدویا و فابیو کاناوارو به میدان رفت و در نیمه دوم هم بازیکنان صاحب نام دیگری همچون ینس لمن، دیدا، لوکاس رادبه، رباح ماجر، روبرت پیرس، کریستین کارمبو و سامی الجابر به ترکیب آن اضافه شدند.

گل‌های این دیدار را ملادن پتریچ (8)، زی روبرتو (18)، تومانس رینکون (63) و هیونگ مین سون (89) برای هامبورگ و دروگبا (22)، رونالدو (27)، خوان کاپدویا (39)، میشل سالگادو (59) و لوئیز فیگو (72) برای تیم یاران زیدان و رونالدو به ثمر رساندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها