با پخش قسمت چهاردهم سریال تلویزیونی شوق پرواز، ماجرای نماز خواندن عباس بابایی در اتاق ژنرال آمریکایی روایت می‌شود.
کد خبر: ۴۴۳۸۱۶

به گزارش روابط عمومی این سریال تلویزیونی، از ابتدای پخش سریال «شوق پرواز»، بسیاری از علاقه‌مندان و مخاطبان این سریال که پیشتر خاطرات این شهید بزرگوار را مطالعه کرده بودند، پیگیر نمایش و پخش این قسمت از سریال بودند. اصل موضوع نیز این بوده که عباس بابایی هنگام تحصیل در آمریکا، در شرایطی بحرانی با خطر «عدم دریافت گواهینامه خلبانی» مواجه می‌شود اما نمازی که در اتاق ژنرالی آمریکایی می‌خواند، او را از این خطر نجات می‌دهد.این فصل از داستان، در قسمت چهارده این سریال که فردا پخش می‌شود، با روایت «خلبان امیری» نمایش داده خواهد شد. همچنین در این قسمت عباس و ملیحه صاحب دومین فرزند خود «حسین» می‌شوند.

براساس این خبر، در این قسمت از سریال شوق پرواز «افشین نخعی» در نقش خلبان بختیاری‌زاده، «مانیا علیاری» در نقش همسر خلبان بختیاری‌زاده، «نیکا مهدوی» در نقش کودکی سلما دختر عباس، «ایلیا عنبرانی» در نقش حسین فرزند دوم عباس و «آلکساندر کاتیان» در نقش رئیس پایگاه به ترکیب بازیگران اضافه خواهند شد. همچنین سایت سریال تلویزیونی «شوق پرواز» همزمان با فرارسیدن شصت و یکمین سالگرد تولد عباس بابایی در هفته پیش رو برنامه‌ای ویژه برگزار می‌کند.براساس این خبر عباس بابایی متولد 14 آذر سال 1329 است و نکته جالب توجه این‌که امسال سالگرد تولد او با «تاسوعای حسینی» همزمان شده است. تاسوعا روزی است که برای همه ما ایرانیان و شیعیان یادآور دلاوری «علمدار دشت کربلا حضرت عباس(ع)» است. عباس نیز همنام «باب‌الحوائج» است. این تقارن در سال 1390 که سریال زندگی این قهرمان از سیما در حال پخش است، جالب و شگفت‌انگیز است.

به همین مناسبت سایت سریال تلویزیونی شوق پرواز از تمامی علاقه‌مندان و مخاطبان این سریال تلویزیونی دعوت کرده تا در فرصت باقیمانده تا فرا رسیدن این دو مناسبت، مطالب، یادداشت‌ها، دلنوشته‌ها و دیگر آثار خود در قالب مطلب، عکس، طراحی و... را به نشانی info@shogheparvaz.tv ارسال کنند تا این آثار روی سایت رسمی سریال نمایش داده و به یاد و خاطره این شهید بزرگوار تقدیم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها