ورود فرهنگ‌های بیگانه از طریق برنامه‌های ماهواره‌ای در این برنامه بررسی می‌شود

«دالان» سریال‌های ماهواره‌ای را نقد می‌کند

سری جدید برنامه دالان با به تصویر کشیدن و نقد فیلم‌‌های روز رسانه‌های بیگانه به تهیه‌کنندگی علی اکبر کریمی بزودی از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. به گزارش روابط عمومی شبکه یک سیما، کریمی گفت: در سری پیشین این برنامه به طور غیرمستقیم در یک بخش خبری به بحث و آسیب‌شناسی ورود فرهنگ‌های بیگانه از طریق رسانه‌های تلویزیونی پرداختیم اما در تولید جدید این برنامه سعی کرده‌ایم با حضور کارشناسان و جامعه شناسانی که تاکنون در برنامه‌های تلویزیونی حضور نداشتند و البته چهره هستند به تحلیل فیلم‌های روز ماهواره‌ای بپردازیم.
کد خبر: ۴۴۳۵۸۱

وی با اشاره به این‌که بخش‌‌های جذاب و متنوعی به این برنامه اضافه شده است، افزود: پخش گزارش‌های مردمی یکی دیگر از بخش‌های جدید این برنامه است که دوربین را میان مردم می‌برد و از زبان مخاطب به آسیب شناسی و تاثیر سریال‌های ماهواره‌ای در خانواده یا دوستان و آشنایان آنها می‌پردازد.

کریمی گفت: در این بخش از تجربیات مردمی استفاده می‌کنیم تا مخاطب به این باورپذیری برسد و احساس خطر کند که روزی این آسیب‌ها به خانواده خودش می‌رسد. دالان قصد دارد سریال‌هایی که هر روزه در این رسانه‌ها به نمایش درمی‌آیند و باعث فروریختن قبح بسیاری از رفتارهای ناشایست در جامعه می‌شوند را نقد و بررسی کند.

دالان، کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که تاکنون با موضوعاتی چون خیانت، حرمت، تریبون تنهایی، طلاق و خشونت روی آنتن رفته است و سری جدید آن نیز بزودی جلوی دوربین شبکه یک می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها