ملت ایران نیازی به پولشویی ندارد، پولشویی کار دولت‌های قاچاقچی است

رئیس‌جمهور: دست‌اندازی به ذخایر ارزی ایران دزدی بزرگ است

رئیس‌جمهور با هشدار به کشورهای غربی در خصوص تحریم‌های جدید علیه کشورمان گفت: کوچک‌ترین دست‌اندازی به ذخایر ارزی ملت ایران به منزله دزدی بزرگ است و ملت ایران با انجام‌دهنده آن مانند یک دزد رفتار خواهد کرد. به گزارش ایرنا، محمود احمدی‌نژاد که دیروز در قالب چهارمین سفر استانی هیات دولت به استان تهران در جمع مردم پاکدشت صحبت می‌کرد به موضوع تحریم بانک مرکزی ایران توسط برخی دولت‌های غربی پرداخت و اظهار کرد: آنها وقتی دیدند ذخایر ارزی ایران زیاد شده و کشور ما به پیشرفت اقتصادی دست یافته و خودشان دچار بحران و مشکل هستند، شروع به بهانه‌تراشی کردند.
کد خبر: ۴۴۲۴۴۵

وی با اشاره به دنباله‌روی برخی کشورهای اروپایی از آمریکا گفت: وقتی ارباب بزرگ حرفی می‌زند، نوچه‌های بی‌ادب و بی‌اختیارش دنبال وی می‌روند.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: دولت آمریکا 32 سال است که با ایران رابطه مالی و اقتصادی ندارد، بنابراین با تحریم بانک مرکزی ایران هیچ اتفاق جدیدی نمی‌افتد.

رئیس‌جمهور افزود: جای تعجب است از نوچه‌های اروپایی که چشم بسته و مانند نوکرهای بی‌اختیار هر چه ارباب می‌گوید، بلافاصله تکرار می‌کنند.احمدی‌نژاد با بیان این‌که آنها اعلام کرده‌اند می‌خواهند رابطه با بانک مرکزی ایران را قطع و پول‌های ما را بلوکه کنند، اظهار کرد: در کشور شما تعدادی سرمایه‌دار، دزدی و بی‌عدالتی کردند و به مشکل اقتصادی برخورد کردید، اما راه‌حلش این نیست که به پول‌های دیگران دست اندازی کنید، همین کارها را انجام داده‌اید که به این وضعیت دچار شده‌اید.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: این رفتارها نشان می‌دهد آنها به بن‌بست رسیده‌اند، بنابراین زمانی که مشاهده می‌کنند یک کشور ثروتمند شده است، شروع به بهانه‌تراشی و ایجاد سر و صدا می‌کنند.وی افزود: قدرت‌های زورگو وقتی می‌بینند ملت ایران برای پیشرفت و حرکت، عزم خود را جزم کرده و تصمیم گرفته تا قله‌های عزت و پیشرفت را فتح کند، پرچمدار صلح و عدالت در جهان شده است؛ به دنبال هر بهانه و طرحی جدید برای مانع‌تراشی در برابر حرکت ملت ایران هستند.

احمدی‌نژاد با طرح این سوال که چه کسانی در برابر پیشرفت‌های هسته‌ای ملت ایران بهانه‌جویی می‌کنند، اضافه کرد: کسانی که هزاران بمب اتم ذخیره کرده‌اند، ایران را متهم به ساخت بمب اتم می‌کنند.رئیس‌جمهور با یادآوری این‌که ایران بارها پاسخ این ادعای آنان را داده است، تصریح کرد: ملت ایران چه نیازی به بمب اتم دارد. بمب متعلق به کسانی است که مردم بومی آمریکا را از بین برده و بر سرزمین آمریکا مسلط شده‌اند.

ایران نیاز به پولشویی ندارد

رئیس‌جمهور با بیان این که دشمنان، ملت ایران را متهم به پولشویی می‌کنند، گفت: ملت ایران نیازی به پولشویی ندارد، پولشویی کار قاچاقچیان مواد مخدر است که ریشه تمامی آنها نیز یا در دولت‌ها و سرمایه‌داران اروپایی یا آمریکایی است که همه اینها قابل اثبات است.احمدی‌نژاد خطاب به مقامات آمریکایی گفت: هرجا شما رفتید تولید و قاچاق مواد مخدر 10 برابر شد. در ایران وقتی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و ملت حاکم شد، کشت مواد مخدر ممنوع شد اما هنگامی که شما پای خود را در افغانستان گذاشتید، کشت و تولید مواد مخدر چندین برابر شد. تحت پوشش و حفاظت‌های شما در دنیا مواد مخدر توزیع می‌کنند و ملت‌ها را می‌سوزانند.

وی خطاب به مقامات آمریکایی اظهار کرد: شما هستید که مواد مخدر می‌فروشید و پول آنها را در میان پول‌های دیگر پنهان و در دل بانک‌های بین‌المللی پولشویی می‌کنید.

رئیس قوه مجریه با بیان این که ملت ایران که اهل کار، پاکی و عدالت است نیازی به این اقدامات ندارد ،گفت: من به آنها نصیحت می‌کنم که خجالت بکشید و دست از این کارها بردارید و خیال نکنید این بداخلاقی‌ها و چنگ و دندان نشان‌دادن‌ها، ملت ایران را از حرکت به سمت قله‌های پیشرفت منصرف می‌کند.احمدی‌نژاد گفت: ملت ایران سر سوزنی از حقوق حقه خود عقب‌نشینی نمی‌کند و اجازه نخواهد داد که احدی کوچک‌ترین دست‌اندازی به حقوق ملت ایران کند.

وی خطاب به دشمنان با بیان این که شما می‌خواهید از ساز و کارهای خودتان علیه ملت ایران استفاده کنید اظهار کرد: من به شما اعلام می‌کنم دوران زورگویی و قلدری به پایان رسیده و ملت ایران اجازه نخواهد داد کسی به او زور بگوید.رئیس‌جمهور پس از سخنرانی در ورزشگاه شهید پازوکی پاکدشت، با مردم این شهر دیدار چهره به چهره داشت و از نزدیک به بررسی مشکلات آنها پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها