مدیر بازارچه مرزی مهران گفت: به مناسبت عید سعید قربان فعالیت صادراتی در مرز مهران به عراق تعطیل می‌شود. طالب جاسمی‌ افزود: فعالیت صادراتی در مرز مهران به سبب برگزاری آیین‌های ویژه عید سعید قربان از فردا تا آخر هفته جاری تعطیل است.وی به ایسنا گفت: مرزبانان عراقی اعلام کرده‌اند که در این مدت از پذیرش هرگونه کالا خودداری می‌کنند. بنابراین تجار باید در مدت یاد شده از هرگونه فعالیت صادراتی در مرز مهران خودداری کنند.مرز مهران یکی از مهم‌ترین کانون‌های تردد زوار و صدور کالای ایرانی به کشور عراق است.
کد خبر: ۴۳۹۲۱۳

فرماندار قصرشیرین نیز با اشاره به برگزاری مراسم دعای عرفه در روز 15 آبان در 2 نقطه این شهرستان گفت: آمادگی پذیرایی از 100 هزار زائر در این مراسم معنوی را در مناطق خسروی و سومار داریم. حسین پروین افزود: 7 کمیته مستقل متشکل از ادارات برای هماهنگی و خدمات‌دهی مناسب به زائران دعای عرفه در این شهرستان تشکیل شده است.

به گفته فرماندار قصر شیرین، با بازگشت آزادگان به کشور، مرحوم ابوترابی سنت حسنه و مبارکی در مرز خسروی نزدیک ترین نقطه از کشورمان به کربلای معلی بنا کرد که همه ساله زائران دعای عرفه این آیین پرفیض فرصتی برای خود سازی داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها