در پی برخورد اتوبوس با کامیون حامل بتون در بزرگراه آزادگان 2 نفر کشته و 36 مسافر زخمی شدند. این حادثه دلخراش هنگامی رخ داد که راننده 49 ساله کامیون به علت بروز نقص فنی در چرخ عقب کامیون در حال جک زدن بود که ناگهان یک دستگاه اتوبوس از راه رسید و با قسمت عقب کامیون بشدت برخورد کرد.
کد خبر: ۴۳۷۶۷۰

به گزارش سایت 125 آتش‌نشانی تهران، در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 در ساعت 10صبح دیروز (جمعه)، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های 20 و 59 و گروه نجات 8 را همزمان به محل حادثه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان، نرسیده به پل بلوار شهید لشگری اعزام کرد.

فریدون خاوریان، فرمانده آتش‌نشانان ایستگاه 20 که به اتفاق نیروهایش زودتر از بقیه امدادگران به محل حادثه رسیده بود، در این باره گفت: بنا به اظهار شاهدان، این اتوبوس با حدود 40 مسافر از شهریار به سمت میدان آزادی در حرکت بود که ناگهان در بزرگراه آزادگان با عقب یک کامیون میکسر که در کنار بزرگراه متوقف بود، برخورد کرد. وی افزود: شدت تصادف به قدری بود که راننده کامیون و نیز یک مسافر زن 25 ساله که در صندلی جلوی اتوبوس نشسته بود، کشته شدند.

این فرمانده عملیات آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشانان اجساد کشته‌شدگان را از میان آهن‌پاره‌های اتوبوس و کامیون بیرون آورده و تحویل عوامل انتظامی دادند.

خاوریان یادآور شد: با رسیدن چندین دستگاه آمبولانس اورژانس و اتوبوس سیار واحد اورژانس، اقدامات درمانی اولیه برای کمک به مجروحان آغاز شد که البته اغلب سرنشینان به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها