سه کارمند خطاکار یک شرکت خصوصی که با فریب یکی از مشتریان خود شماره رمز بانکی وی را به دست آورده و 42میلیون تومان پول های او را از طریق اینترنت سرقت کرده بودند توسط پلیس فتای آگاهی استان البرز دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۳۴۹۲۴

به گزارش جام جم آنلاین، هفته گذشته مردی با مراجعه به پلیس آگاهی استان البرز از سرقت 42 میلیون تومان پول موجود در حساب بانکی وی خبر داد.

شاکی به پلیس گفت: من با یک شرکت خدماتی که در زمینه فروش سوخت فعالیت داشتند همکاری می کردم. چند روز پیش برای خرید دوباره به آن شرکت رفتم و در بازگشت به یکی از بانک های شهر رفتم. همانجا در بررسی وضعیت حسابم متوجه سرقت 42 میلیون تومان پول شدم و نمی دانم چگونه این مبلغ از حسابم برداشت شده است.

در پی این شکایت، ماموران پلیس فتای آگاهی تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند تا اینکه معلوم شد پول های دزدیده شده از طریق شبکه اینترنتی برداشت شده است.

در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، سارقان مرموز از سامانه اینترنتی شرکتی که شاکی با آنها همکاری داشت، برداشت شده است.

با بدست آمدن این اطلاعات ماموران با هماهنگی قضایی وارد این شرکت شدند و سه کارمند آنجا را که در ارتباط با سرقت نقش داشتند، دستگیر کردند.

با انتقال این متهمان به پلیس فتای آگاهی آنها بازجویی شدند و گفتند: با اطلاع از اینکه شاکی یک فرد بی سواد است وی را فریب داده و مشخصات هویتی او و رمز کارت اعتباری بانکی اش را گرفتم و درصدد سرقت پول هایش بودم.

در ادامه تحقیق از متهمان معلوم شد آنها پس از برداشت پول های مالباخته از طریق اینترنت به حساب واریز کردند و 27 میلیون تومان از این پول ها را بابت خرید خودروهای مدل بالا، سه دستگاه لپ تاپ و 10 گوشی تلفن همراه خرج کرده اند و بقیه پول های دزدی را به دوستان و اقوام خود قرض دادند.

بنا بر این گزارش با اعتراف سه متهم آنها با قرار قانونی روانه زندان شده و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

ملکی – خبرنگار گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها