سایه خبر

داگان: گزینه نظامی در برابر ایران موثر نیست

دیپلماسی ایرانی نوشت: رئیس سابق دستگاه جاسوسی اسرائیل (موساد) با بیان این ادعا که سقوط سوریه موجب تضعیف ایران می‌شود، وضع کنونی اسرائیل را بدترین وضعیت تاریخ آن اعلام کرد. مئیر داگان، یکی از عوامل این وضعیت را ادامه یافتن اشتباهات دیپلماتیک مکرر سران این رژیم دانست. رئیس سابق موساد که پیش از این درباره برنامه هسته‌ای ایران تاکید کرده بود اگر تهران بخواهد سلاح اتمی بسازد تا 2015 نمی‌تواند به آن دست پیدا کند، این بار نیز تاکید کرد که ایران هنوز با این مرحله فاصله دارد.
کد خبر: ۴۳۳۳۹۶

داگان که در همایش «شورای صلح و امنیت» سخن می‌گفت، افزود: گزینه نظامی راهکار برتر اسرائیل در مقابل ایران نیست. رئیس سابق موساد بیش از 6 ماه است از این سمت خداحافظی کرده است.

مشایی زیر تیغ جراحی رفت

اسفندیار رحیم‌مشایی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت عمل جراحی برای رفع مشکل افتادگی پلک و خشکی قرنیه قرار گرفت.

یکی از مسوولان بیمارستان به فارس گفت: مشایی روز سه‌شنبه در این بیمارستان تحت عمل (بلفارو پلاستی) قرار گرفت که دلیل آن، افتادگی پلک و خشکی قرنیه وی بود، لذا این عمل انجام ‌و وی در بیمارستان بستری شد.

وی یادآور شد: این برای بار سوم است که آقای رحیم‌مشایی در بیمارستان تحت مداوا قرار می‌گیرد و هر بار نیز دیابت و قند خون وی‌ کنترل ‌و چکاپ می‌شود.

گسترش روابط با ایران راهبرد روسیه

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: گسترش هر چه بیشتر روابط با جمهوری اسلامی ایران از راهبردهای روسیه است. به گزارش واحد مرکزی خبر الکساندر لوکاشوویچ در نشست هفتگی با خبرنگاران افزود: ایران کشور همسایه و دوست روسیه با سابقه دیرینه در همکاری میان دو کشور است و روسیه روابط خود را با ایران گسترش داده و خواهد داد.وی گفت: راه‌اندازی نیروگاه بوشهر و همکاری در بخش‌های مختلف از نمونه‌های همکاری ایران و روسیه محسوب می‌شود و از راه‌اندازی نیروگاه بوشهر خوشحال هستیم. ‌‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها