معاون رئیس پلیس لیون فرانسه به اتهام فساد و قاچاق مواد مخدر مورد بازجویی قرار گرفت. به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه یورونیوز، میشل نره که یکی از مشهورترین پلیس‌های قضایی فرانسه است به 12مورد اتهام از جمله قاچاق مواد مخدر و اختلاس متهم شده است.
کد خبر: ۴۳۳۱۲۸

وی هم‌اکنون در مکانی مخفی در حبس موقت به‌سر می‌برد. وکیلِ میشل نره پس از تصمیم دادگاه پاریس مبنی بر ادامه روند بازجویی از وی گفت: او هر چه را در بازجویی‌های اولیه گفته بود تکرار کرده است؛ او به پلیس بودن خود افتخار می‌کند و قصد دارد توضیحات بیشتری درباره اتهامات وارده بدهد. میشل نره از بیست و نهم سپتامبر به اتهام دست داشتن در مبادلات قاچاق مواد مخدر بازداشت شد. بر اساس قوانین فرانسه، پلیس می تواند از موادمخدر و پول‌های حاصل از قاچاق به منظور کمک به منابع اطلاعاتی خود استفاده کند اما میشل نره سال‌ها به طور غیرقانونی از این منابع استفاده کرده و آنها را به ثبت نرسانده است.

وی همچنین متهم به قاچاق حشیش، دریافت هدیه از افراد مشکوک، سفر به مراکش و نیز استفاده از خودروهای لوکس در سفرهایش به کُت دازور است. چند پلیس دیگر نیز به‌اتهام همکاری با میشل نره دستگیر شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها