خواب‌آلودگی کمک راننده 6 مسافر را کشت

واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان

معاون عملیات پلیس‌راه کشور از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری به علت خواب‌آلودگی راننده و مرگ 6 مسافر و مجروح شدن 23 تن دیگر خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۰۳۳

سرهنگ صمد اسفندیاری در گفتگو با ایسنا، با اعلام خبر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا در ساعت 5:30 صبح امروز در 45 کیلومتری محدوده جندق در استان اصفهان گفت: این اتوبوس که از شهر مشهد عازم اصفهان بوده است در 470 کیلومتری اصفهان حوالی شهرستان جندق دچار واژگونی می‌شود.

وی با بیان اینکه در این حادثه شش تن از مسافران جان خود را از دست داده‌اند، گفت: 23 تن از مسافران نیز مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

معاون عملیات پلیس‌راه کشور با بیان اینکه از میان مجروحان تنها هفت نفر به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان بستری شده‌اند، به ایسنا گفت: مابقی مجروحان به صورت سرپایی در بیمارستان درمان و مرخص شدند.

سرهنگ اسفندیاری با بیان اینکه بررسی کارشناسان تصادفات پلیس راه نشان داد که عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی علت بروز این حادثه است، گفت: این در حالیست که راننده اصلی اتوبوس دقایقی قبل از تصادف به علت خستگی هدایت اتوبوس اسکانیا را به کمک راننده سپرده بود و این فرد نیز به علت خستگی نتوانسته بود اتوبوس را کنترل کند و موجب واژگونی آن شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها