مسئول تشکیلات کانون دانشگاهیان ایران اسلامی از مطالبه آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی از وزارت علوم برای راه‌اندازی دانشگاه‌های تک جنسیتی در کشور خبر داد و گفت: آیت‌الله صافی گلپایگانی این مطالبه را در دیدار با دانشگاهیان مطرح کردند.
کد خبر: ۴۲۷۳۴۳

محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با مهر با یادآوری دیدار اخیر اعضای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با مراجع تقلید گفت: مراجع تقلید نگاه ویژه‌ای به موضوع دانشگاه داشتند و اهمیت توجه بیشتر به مباحث فرهنگی و دینی و اعتقادی بویژه در بین جوانان بخصوص در فضاهای دانشگاهی مورد تاکید مراجع بود.

عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی افزود: آیت‌الله صافی گلپایگانی از اینکه دانشگاه‌های تک‌جنسیتی در کشور ایجاد شود، حمایت کردند.

وی افزود: تاکید آیت‌الله صافی گلپایگانی بر این بود که تحقیقاتی که در خارج کشور با نگاه علمی و تخصصی انجام شده است - فارغ از نگاه‌های دینی و اعتقادی - حاکی از این است که دانشگاه‌های تک‌جنسیتی می‌توانند موفقیت بیشتری به دنبال داشته باشند. ایشان به شکلی راه‌اندازی دانشگاه تک‌جنسیتی را در قالب یک مطالبه از وزارت علوم مطرح کردند.

مسئول تشکیلات کانون دانشگاهیان ایران اسلامی تاکید کرد: یکی از دیدگاه‌های کانون دانشگاهیان ایران اسلامی تاکید بر نقطه نظرات مراجع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها