فرمانده نیروی زمینی ارتش در قزوین گفت: سربازانی وظیفه‌ای که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ حضور داشتند می‌توانند با مراجعه به یگان‌های مربوط، کارت ایثار خود را دریافت کنند.
کد خبر: ۴۰۸۶۰۴

 به گزارش واحد مرکزی خبر،امیر احمدرضا پوردستان افزود: معافیت یا کاهش خدمت سربازی برای فرزندان، استفاده از سهمیه ایثارگری در آزمون ها، تعاونی‌های مسکن و تسهیلات نیروی زمینی از مزایای این کارت‌ها برای این عده است.

بیش از دو و نیم میلیون نفر به عنوان سرباز نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ خدمت کردند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین از تغییر آمایش یگان‌های نیروی زمینی ارتش در مقابله با دشمن خبر داد و گفت: امروز پیشرفت‌های روزافزون تکنولوژی، تغییر راهبرد نظامی برای رویارویی با دشمنان از جمله در جنگ نرم را ضروری ساخته است.

احمدرضا پوردستان همچنین با اشاره به توانمندی‌های و آمادگی نیروهای مسلح کشورمان گفت: به منظور افزایش قدرت مانور، انعطاف پذیری و توان مقابله با دشمنان، نیروی زمینی ارتش از لشگر به تیپ محور تبدیل و در مرزها مستقر شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود گفت:

انتقال پادگان‌ها به خارج از شهرها یکی از مباحث جدی نیروی زمینی ارتش است.

احمدرضا پوردستان افزود: انتقال سریع پادگان‌ها به خارج از شهرها، مستلزم همکاری مسوولان دولت است.

وی با اشاره به این‌که وجود پادگان‌ها در داخل شهرها از قابلیت‌ها و توانمندی‌های رزمی ــ دفاعی آنها می‌کاهد افزود: از رئیس جمهور می‌خواهیم در زمینه انتقال پادگان‌ها به خارج از شهر تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها