عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

جایگاه خانواده فرش باید ارتقا یابد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: هر کشوری را به یک محصول و نشان خاصی می شناسند ایران ما را نیز با فرش دستباف می شناسند. به همین سبب، مجموعه وزارت بازرگانی باید نگاه ویژه تر و توجه خاص تری به فرش داشته باشد.
کد خبر: ۴۰۸۴۸۶

رضا رحیمی نسب در گفت و گو با جام جم آنلاین با اشاره به لزوم ارتقای جایگاه متولی فرش در ساختار جدید وزارت بازرگانی و صنایع افزود: فرش ایران باید به لحاظ اجرایی و عملیاتی ارتقا پیدا کند.

نماینده مردم خرم آباد با اشاره به اهمیت حمایت از فرش دستباف ایران تصریح کرد: ما باید به فرشبافمان اعتبار و بهای بیشتری دهیم. برای آن برنامه ریزی اصولی کرده و فرشبافان را هدایت و حمایت کنیم. به این شکل می توان فرش دستباف ایران را از انزوا خارج کرد.

رحیمی نسب اظهار داشت: به لحاظ اقتصادی باید ارزش بیشتری برای فرش قائل باشیم تا بتوان ارزآوری بیشتری با این صنعت برای کشور داشت.

وی ضمن تاکید بر ارتقای جایگاه خانواده فرش گفت: باید سازمانی برای فرش ایجاد شود که نیازمندی های متقاضیان را پاسخگو باشد و بهتر از یک مرکز عمل کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: فرشی ها خود به تنهایی خانواده بزرگ دو میلیون نفری را تشکیل می دهند که باید مجلس و دولت خیلی جدی تر از گذشته برای ارتقای این خانواده وارد عمل شوند و نقاط ضعف را پوشش دهند تا فرش دستباف ایران به سمت تعالی در حرکت قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها