پس از جذب کرار،‌ چند بازیکن سرشناس دیگر با استقلالی‌ها وارد مذاکره شدند

فتح‌الله‌زاده: فصل جدید را با مظلومی آغاز می‌کنیم

باشگاه استقلال که با جذب جاسم کرار نخستین انتقال بزرگ فصل نقل و انتقالات را رقم زد، دیروز هم در کانون توجه رسانه‌ها قرار داشت؛ به طوری که علاوه بر تمدید قرارداد حنیف عمران‌زاده، مذاکراتی نیز با بازیکنانی همچون فرشید طالبی، کریم انصاری‌فرد، آندرانیک تیموریان و مهدی رحمتی در باشگاه انجام شد. آبی‌ها که سال گذشته به دلیل تغییر و تحولات مدیریتی، زمان قابل توجهی را در فصل نقل و انتقالات از دست دادند، امسال خیلی زود دست به کار شده تا بازیکنان مورد نظر کادر فنی را جذب کنند. در این خصوص پس از جذب کرار جاسم عراقی، مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی، در شرایطی که شایعاتی مبنی بر جدایی حنیف عمران‌زاده از استقلال به گوش می‌رسید، این بازیکن دیروز طی مذاکره با علی فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه، قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.
کد خبر: ۴۰۸۴۰۸

به هر حال در شرایطی که فصل نقل و انتقالات به طور رسمی از فردا آغاز می‌شود، باشگاه استقلال سه شنبه روز شلوغی را پشت سر گذاشت؛ به طوری که تعداد زیادی از بازیکنان و مدیر برنامه‌های آنها برای تمدید قرارداد یا مذاکره برای پیوستن به این تیم ضمن حضور در ساختمان باشگاه با مسوولان آن دیدار و گفت‌وگو کردند. پرویز مظلومی، منصور پورحیدری، فیلیپ آلوز دسوزا، یورگن گده، ایمان مبعلی، آندره لوئیز، مدیر برنامه‌های علی حمودی بازیکن فولاد و همچنین مدیر برنامه‌های سیدمهدی رحمتی بازیکن تیم سپاهان، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، مهدی امیرآبادی و ابوذر رحیمی بازیکن تیم راه‌آهن از جمله افرادی بودند که در محل باشگاه استقلال حاضر شدند.

این در حالی است که منصور پورحیدری، سرپرست استقلال از قطعی بودن حضور آندرانیک تیموریان در استقلال خبر می‌دهد؛ ضمن این‌که آبی‌ها با برادر و مدیر برنامه‌های کریم انصاری‌فرد، مهاجم سایپا مذاکراتی انجام داده‌اند، اما این بازیکن فصل گذشته سایپا از تیم‌های خارجی هم پیشنهاد دارد و قرار است در صورت لژیونر نشدن، با استقلال وارد مذاکرات جدی شود. فرشید طالبی، مدافع فصل گذشته ذوب‌آهن هم مذاکراتی با استقلال داشته، اما این بازیکن هم اولویت خود را حضور در جی لیگ کره جنوبی اعلام کرده است.

اما نکته جالب توجه درباره جذب جاسم کرار صحبت‌های فتح‌الله‌زاده بود. در شرایطی که باشگاه تراکتورسازی تبریز دلیل جدایی این بازیکن را پیشنهاد یک میلیارد تومانی او عنوان کرده بود، سرپرست باشگاه استقلال دراین باره گفت: «ما سقف قرارداد را در این انتقال رعایت کردیم؛ به طوری که با 410 میلیون تومان کرار را جذب کردیم، 350 میلیون تومان در قالب سقف قرارداد و 60 میلیون تومان پاداش ! »

پرویز مظلومی، سرمربی استقلال هم دیروز در جمع خبرنگاران نشان داد خیلی از گمانه‌زنی مطبوعات مبنی بر برکناری‌اش شاکی است. او که از انجام مصاحبه خودداری می‌کرد، گفت: «شما دنبال چه هستید؟ من سفت و محکم مشغول کارم هستم و فتح‌الله‌زاده هم بخوبی از من حمایت کرده و گفته است دنبال گزینه دیگری نیست.» سرپرست باشگاه استقلال هم در این باره تصریح کرد: «من دیگر نمی‌دانم به چه زبانی بگویم که با پرویز مظلومی قرارداد دوساله داریم و با او فصل جدید را آغاز می‌کنیم. تنها در یک صورت باشگاه استقلال با مظلومی همکاری نمی‌کند که خود مظلومی نخواهد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها