تیم فوتبال پیکان به تهران بازگشت

محمود شیعی گفت: مسوولان فوتبال قزوین در فصل گذشته با ما همکاری نکردند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم در فصل بعد در تهران بازی کنیم.
کد خبر: ۴۰۷۸۴۹

مدیر عامل باشگاه پیکان قزوین در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط این تیم که باید در فصل آینده در دسته یک حضور پیدا کند، اظهار کرد: در صدد هستیم با یک برنامه‌ریزی خوب و کادر فنی مجرب و قوی در نخستین سال حضور در دسته یک به لیگ برتر بازگردیم، چرا که اگر صعودمان به سال‌های بعد کشیده شود، کارمان سخت‌تر خواهد شد.

شیعی درباره شرایط پیکان در فصل گذشته گفت: وضعیت سختی داشتیم. در تهران تمرین می‌کردیم و در قزوین بازی‌هایمان را انجام می‌دادیم و با توجه به شرایطی که داشتیم، عملا در کل هفته‌ها میهمان بودیم. همین موضوع برای ما دردسر ساز شده بود و باعث شد که به دسته پایین‌تر سقوط کنیم. همچنین از آنجا که قزوینی‌ها در این فصل زیاد به ما کمک نکردند و ما همه هزینه‌های باشگاه را خودمان پرداخت می‌کردیم، در جلسه هیات مدیره باشگاه تصمیم گرفتیم که بازی‌هایمان در فصل آینده را در تهران برگزار کنیم و دیگر در قزوین نباشیم.

مدیر عامل پیکان با اشاره به این که وضعیت پیکان در قزوین مشخص نبود، گفت: موسسه فرهنگی ـ ورزشی ایران خودرو در رشته‌های مختلفی از جمله والیبال، دوچرخه‌سواری، شنا و شمشیربازی فعالیت دارد، اما هیچ کدام از آنها نام قزوین را یدک نمی‌کشد و فقط تیم فوتبال باشگاه است که به قزوین رفته بود. همیشه از اول فصل گفته بودم که باید وضعیت ما در قزوین مشخص شود و وظایف دو طرف معلوم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها