معاون گردشگری کشور خبر داد

اختصاص بودجه ویژه برای توسعه "گردشگری ‌جنگ "

معاون گردشگری کشور از اختصاص 10 درصد کل بودجه معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری سازمان میراث‌فرهنگی به منظور توسعه "گردشگری جنگ " خبر داد.
کد خبر: ۴۰۷۸۰۴

شهباز یزدانی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: بر اساس بودجه امسال، 10 درصد از کل بودجه معاونت گردشگری و 10 درصد از کل بودجه معاونت سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برای توسعه "گردشگری جنگ " اختصاص یافته است.

وی در ادامه افزود: البته معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی طی سال‌های گذشته بیش از این رقم را برای گردشگری جنگ هزینه می‌کرده است که در بودجه سال 90 با اختصاص 10 درصد از بودجه دو معاونت، این تخصیص بودجه قانونمند شده است.

معاون گردشگری کشور در پاسخ به اینکه: "آیا این بودجه در اختیار ستاد راهیان نور قرار می‌گیرد یا ستاد گردشگری جنگ در زیرمجموعه معاونت گردشگری؟ "، گفت: ستاد راهیان نور و ستاد گردشگری جنگ در ارتباط با هم هستند و رئیس ستاد گردشگری جنگ عضو ستاد راهیان نور است، این بودجه نیز در اختیار ستاد گردشگری جنگ قرار خواهد گرفت.

یزدانی درباره رقم بودجه تخصیصی نیز تصریح کرد: هنوز بودجه سال 90 ابلاغ نشده است تا 10 درصد از بودجه معاونت گردشگری به منظور توسعه گردشگری جنگ مشخص شود.

وی محل برداشت این اعتبارها را بودجه بخش "زیرساخت‌های گردشگری در معاونت سرمایه‌گذاری " و بخش " بودجه تشویق گردشگری داخلی از معاونت گردشگری " عنوان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها