توزیع تمام کتاب‌های درسی، شهریورماه

مدیرکل چاپ و توزیع کتب درسی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر توزیع بموقع کتاب‌های درسی امسال دانش‌آموزان در شهریور، گفت: این وزارتخانه به طور کامل آماده است تا برای بازیافت کاغذ کتاب‌های درسی با واحدهای صنعتی همکاری کند.
کد خبر: ۴۰۷۶۸۸

سیداحمد حسینی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به توزیع کتاب‌های درسی امسال دانش‌آموزان طبق برنامه زمان‌بندی شده، افزود: با تلاش‌های صورت‌گرفته و کار شبانه‌روزی عوامل چاپ و توزیع کتب درسی، چند سالی است که هیچ تاخیری در توزیع کتاب‌های درسی دانش‌آموزان نداشته‌ایم.

وی در پاسخ به این که سال گذشته برخی از کتاب‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش با تاخیر به دست دانش‌آموزان رسیده است، تصریح کرد: حتی یک جلد کتاب را نمی‌توانید پیدا کنید که با یک‌ماه تأخیر به دست دانش‌آموزان رسیده باشد و چنین چیزی غیرممکن است.

حسینی توضیح داد: کتاب‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش حدود 7 میلیون جلد از مجموع 135 میلیون جلد کتاب درسی را تشکیل می‌دهد که مشکل توزیع آنها به خاطر نبودن اصل کتاب نبوده، بلکه به دلیل نوع توزیع جمعیت و ارائه برخی از رشته‌ها در برخی از استان‌ها بوده است؛ به گونه‌ای که در بعضی از استان‌ها تا 15 مهرماه نیز ثبت‌نام داشته‌ایم و از همان تاریخ کتاب‌ها را به آنها ارائه کرده‌ایم.

مدیرکل چاپ و توزیع کتب درسی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: امسال برای این‌که این مشکلات کمتر شود، تمهیداتی به طور مشترک با دفتر آموزش متوسطه فنی و حرفه‌ای و کاردانش در نظر گرفته‌ایم تا این مشکلات به حداقل برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها