استخدام در ادارات پایتخت ممنوع

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران با اشاره به ظرفیت «جذب و استخدام نیروی انسانی» در پایتخت افزود: بحث جذب نیروی انسانی در استان تهران بویژه کلانشهر تهران ممنوع است و هیچ‌گونه جذب و استخدامی در سال جاری نداریم.
کد خبر: ۴۰۷۵۵۰

نعمت‌الله ترکی در گفت‌وگو با ایسنا، از تایید هیات بدوی دیوان عدالت اداری مبنی بر «کاهش ساعت ادارات» در کلانشهر تهران خبرداد و گفت: تاکنون بحثی درباره افزایش ساعات اداری کارمندان ادارات در تهران نداشته‌ایم.

وی با بیان این که هیچ‌گونه جذب و استخدامی در استان تهران از سال‌های پیش نداشتیم، افزود: تنها بخشی از سهمیه استخدامی خانواد‌ه‌ شهدا و جانبازان که مربوط به سال‌های گذشته است و از سنوات گذشته باقی مانده، توسط هر دستگاه به نسبت درخواستی که داشته و براساس ساختار سازمانی از بین فرزندان شاهد و ایثارگر استخدام کرده، لذا هیچ‌گونه جذب و استخدام دیگری در سال جاری نداریم.

وی با اشاره به کاهش ساعات اداری پایتخت نیز، گفت: هیات بدوی دیوان عدالت اداری بحث کاهش ساعت اداری در کلانشهر تهران را تایید کرده است و منتظر ابلاغ آن هستیم و تاکنون بحثی درباره افزایش ساعات اداری کارمندان ادارات در تهران نداشتیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها