مجتبی محرمی:

بازگشت به فوتبال برای من تولدی دوباره است

سرمربی تیم فوتبال امید استیل آذین گفت: باشگاه استیل آذین را مثل خانه خودم می‌دانم و خوشحالم که با بازگشت به فوتبال دوباره متولد شدم.
کد خبر: ۴۰۷۵۰۷

به گزارش مهر، مجتبی محرمی درباره همکاری‏اش با تیم فوتبال امید استیل آذین اظهار داشت: پس از اتفاقات ناخوشایندی که برای من افتاد و خیلی ها من را فراموش کردند این مالک باشگاه استیل آذین بود که به من محبت کرد و حالا دوباره من را به فوتبال برگردانده است. بازگشت دوباره به فوتبال برای من تولد دوباره ای است و این تولد جدیدم را به فال نیک می گیرم.

وی افزود: برخی آقایان تصور می کنند هدایتی این کارها را برای تبلیغ خودش می کند اما این طور نیست. او عاشق تیم خود و پیشکسوتانی است که به دست فراموشی سپرده شده و مورد بی مهری قرار گرفته اند. شما ببینید چه افرادی به این باشگاه آمده اند و از کنج خانه دوباره پای به مستطیل سبز گذاشته اند؛ احمدرضا عابدزاده، افشین پیروانی، رضا شاهرودی و خیلی دیگر از بازیکنان قدیمی پرسپولیس که به این تیم آمدند و دوباره با فوتبال پیوند  خوردند.
 
محرمی ادامه داد : من از حسین هدایتی تشکر می کنم و باشگاه استیل آذین را مثل خانه خودم می دانم و سعی می کنم بهترین عملکرد را در این باشگاه داشته باشم.
 
حسین هدایتی روز چهارم خرداد طی حکمی مجتبی محرمی بازیکن سالهای گذشته تیم فوتبال پرسپولیس را به عنوان سرمربی تیم امید باشگاه استیل آذین معرفی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها