عمان و سوریه به دنبال برگزاری اردو با تیم ایران

حضور تیم ملی کاراته در ترکیه منتفی شد

حضور تیم ملی کاراته کشورمان در ترکیه به منظور برگزاری اردوی مشترک تمرینی لغو شد و به احتمال فراوان یکی از تیم های عمان و سوریه جایگزین ترکیه خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۶۴۸۲

به گزارش ایرنا، تیم ملی کاراته ایران قرار بود برای برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی ترکیه راهی این کشور شود که مساله فوق منتفی شد.

فدراسیون کاراته ترکیه اعلام کرده است به دلیل برنامه های متعددی که پیش روی دارد نمی تواند تیم کامل خود را برای تمرین با ایران مهیا کند که به همین دلیل فدراسیون ایران سفر فوق را منتفی کرد.

همچنین فدراسیون کاراته عمان طی نامه‌ای از فدراسیون کاراته ایران خواست تا در تهران اردویی مشترک را با کاراته کاهای بزرگسال کشورمان برگزار کند.

فدراسیون کاراته سوریه نیز طی دعوتنامه رسمی از تیم ملی بزرگسالان دعوت کرد تا به این کشور سفر کنند و اردویی مشترک را با کاراته کاهای سوریه داشته باشد.

محمد بهرامی سرمربی تیم ملی کاراته ایران در این خصوص گفت: ترکیه یکی از تیم های خوب اروپا است و برگزاری اردو با آنها برای ما مفید بود.

وی افزود: ما در نظر داشتیم تا با تیم کامل ترکیه تمرین کنیم و زمانی که شنیدیم آنها نمی توانند انتظارات کامل را برآورده کنند، سفر به این کشور را لغو کردیم.

بهرامی در خصوص برگزاری اردو با تیم های عمان و سوریه گفت: علاقه ای به برگزاری تمرین با این دو تیم ندارم، چراکه آنها بسیار ضعیف تر از ما هستند و اردو با این تیم ها هیچ سودی نخواهد داشت.

سرمربی تیم ملی گفت: ‌طی نشستی که به زودی با رییس فدراسیون خواهیم داشت تکلیف تیم ملی برای برگزاری اردوی مشترک با یک تیم مطرح مشخص می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها