وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که عملیات انسداد مرزهای جنوب شرقی کشور با سرعت و کیفیت بالا در حال انجام است.
کد خبر: ۳۹۵۴۱۴

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی که درچارچوب هشتادونهمین سفر استانی هیات دولت به سیستان و بلوچستان سفر کرده است ، روز پنجشنبه از برخی نقاط و پاسگاه های مرزی این استان از جمله پاسگاه های رباط، لار، پیران، بوک و میله شش بازدید کرد.

سردار وحیدی را در این بازدید پنج ساعته ، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سردار جاهد فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان و دیگر فرماندهان یگان های عملیاتی در منطقه همراهی کردند.

سردار وحیدی با اشاره به اقدامات بسیار ارزنده نیروی زمینی سپاه پاسداران در خصوص انسداد مرزهای جنوب شرقی کشور، گفت: دلاورمردان مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران با همان روحیه جهادی دوران دفاع مقدس به طور بی وقفه در حال انجام این ماموریت خطیر و بسیار مهم هستند.

وی افزود: عملیات انسداد مرزها و جاده سازی مرزی با دقت و کیفیت در مناطق سخت و صعب العبور کوهستانی که پیش از این دست نیافتنی بود امروز با سرعت در حال انجام است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این مناطق صعب العبور پیش از این از مناطقی بودند که دست نیافتنی بشمار می رفتند اما امروز به دست این حماسه سازان عرصه دفاع و سازندگی دست یافتنی و امن شده اند.

سردار وحیدی تصریح کرد: با تکمیل این اقدامات ضمن قطع تردد اشرار در منطقه، زمینه های بهره برداری از ظرفیت های اقتصادی منطقه نیز فراهم شده است.

وی گفت: تسلط عملیاتی و حضور هوشیارانه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مرزبانی ناجا در این مناطق موجب انفعال اشرار شده است به طوری که امنیت در این مناطق با گذشته قابل مقایسه نیست.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، این دستاوردهای مهم و امنیت آفرین را مرهون خون شهیدان سرافرازی همچون شوشتری، محمدزاده، علویان، میرحسینی و صدها شهید شیعه و سنی این مناطق ذکر کرد و افزود: خون شهیدان ضامن وحدت، انسجام و پیشرفت ایران اسلامی است.

سردار وحیدی ضمن قدردانی از فرماندهی و نیروهای زبده نیروی زمینی سپاه به دلیل اقدامات امنیت ساز و امید بخش در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: وزارت دفاع، حامی و پشتیبان این عزیزان در ایفای این رسالت خطیر است تا بتوانیم شاهد امنیت کامل و پایداری در این مناطق باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها