معاون سپاه پاسداران اعلام کرد:

خودکفایی ایران در ساخت انواع رادار

معاون تحقیقات صنعتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفت های صنعتی و نظامی در کشور گفت: ایران در ساخت انواع رادارهای پدافندی به سطح عالی و خودکفایی رسیده ا ست.
کد خبر: ۳۸۶۵۲۹

 سردار ابوالفضل صالح نژاد روز شنبه در گفتگو با ایرنا، افزود : با برنامه ریزی ها و سرمایه گذاری های جدی که بعد از جنگ تحمیلی انجام شد ، ایران اسلامی امروز در بخش دفاعی در وضعیت خوبی قرار دارد بگونه ای که ما می توانیم در بسیاری از زمینه های دفاعی در سطح منطقه و حتی در کل جهان حرف اول را بزنیم.

سردار صالح نژاد با اشاره به وضعیت تحقیقات در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : در بسیاری از موضوعات آرزوهای حضرت امام خمینی (ره) و تدابیر مقام معظم رهبری برای بهبود وضعیت دفاعی کشور محقق شده است.

وی گفت: در زمینه موضوعات علمی از جمله در ساخت تجهیزات و سامانه ها، امروز کارهای بسیاری خوبی توسط محققان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شده است.

صالح نژاد افزود: نیروهای محقق و سازنده سپاه پاسداران علاوه بر رادارهای پدافندی، در ساخت انواع پهپادها (پرنده‌های هدایت پذیر از دور) و دقت افزایی موشکی قدم های بسیار خوب و موثری برداشته اند و بسیاری از تولیدات در این زمینه در صحنه های عملیاتی و رزمی بکار گرفته شده اند.

معاون تحقیقات صنعتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: در تلاش هستیم تا با بسیج و جهاد علمی به سمتی پیش رویم که به خواسته رهبر معظم انقلاب که مرز شکنی در مباحث دانش و فناوری است، دست یابیم و برای این منظور نقشه راه را کاملا ترسیم و تعریف کرده ایم و برنامه پنج ساله و سالانه را برای تحقق اهداف از پیش تعیین شده تنظیم می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها