رسایی:

سران فتنه سفیران آمریکا و اسراییل هستند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آمریکا و اسراییل در ایران سفیر داشتند نمی توانستند مانند موسوی ، کروبی و خاتمی در پشت پرده، عمل کنند.
کد خبر: ۳۸۶۲۲۲

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حمید رسایی پنج شنبه شب در جمع طلاب و دانشجویان متحصن در مسجد اعظم قم خاطرنشان کرد: در حادثه 25 بهمن که به بهانه حمایت از مردم منطقه انجام شد، یک شعار در حمایت از مردم مصر و تونس سرداده نشده بود بلکه همه شعارها علیه نظام بود.

وی گفت: سران فتنه دم از راه و خط امام می زنند ولی در عمل با آرمان های انقلاب و امام راحل به مبارزه برخاستند، اگر امروز امام راحل در قید حیات بودند قطعا با سران فتنه با جدیت برخورد می کردند.ما نیز اگر می خواهیم سران فتنه محاکمه و اعدام شوند باید محکم بایستیم.

این نماینده مجلس به برخی مواضع دیرهنگام برخی خواص اشاره کرد و گفت: برخی در برابر فتنه مدت ها سکوت کرده و امروز که مشاهده می کنند فتنه به پایان خط رسیده است موضع گیری می کنند.

وی افزود: ما خوشحال می شویم این افراد زودتر متوجه شوند و پرچم نیز دست ولایت فقیه است ولی ما می گوییم حواسمان است که برخی خواص بی بصیرت که سکوت کرده اند بیش از اینکه اکنون موضع آنها به درد نظام بخورد به درد خودشان می خورد.ما می دانیم این افراد از زمان انتخابات تاکنون سکوت کردند ولی بدانند نظام با 9 دی و 22 بهمن سال گذشته بار خود را بسته است.

رسایی همچنین گفت: مردم با جدیت دنبال محاکمه سران فتنه هستند و مطالبات عمومی از دستگاه قضایی بسیار زیاد است ولی هنوز مسوولان می گویند مصلحت نیست آنها دستگیر شوند.مردم دنبال دستگیری و مجازات اعدام برای سران فتنه هستند.

وی همچنین با انتقاد از دستگیری یک دانشجو در مراسم سخنرانی دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در قم گفت: هر چند نظم باید در مراسم سخنرانی رعایت شود ولی آیا اگر کسی در یک جلسه بلند شده و چند سوال پرسید باید بازداشت و زندان شود؟

رسایی گفت: دستگاه قضایی در قم آنقدر زرنگ شده است که یک دانشجویی که امتحان کنکور دارد را به دلیل چند سوال زندان می کند ولی به پرونده فردی که 500 میلیون تومان با مهر جعلی ارشاد برای راه اندازی یک روزنامه، کلاهبرداری کرده است برخورد نکرده است.

وی تصریح کرد: چه کسی گفته است که سوال کردن از مسوولان نظام جرم است؟ دانشجویان سال گذشته در حضور رهبری حتی در مورد مساله فتنه سوالات خود را مطرح کردند و ایشان با متانت پاسخ دادند. مگر ما کی هستیم که دیگران نتوانند سوال کنند؟ تیغ های نظام نباید کند شود و باید دلایل دستگیری این دانشجو پیگیری شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به تحصن طلاب در 11 سال پیش در اعتراض به سیاست دولت اصلاحات گفت: آن روز ما در این تحصن می گفتیم خاتمی و مهاجرانی و برخی مسوولان دولت ایشان خائن و مفسد هستند ولی عده ای ما را به تندرو بودن متهم می کردند.

رسایی تصریح کرد: علت اینکه عده ای ما را افراطی و تندرو می دانند این است که ما چند کیلومتر و یا چند سال و ماه حوادث جلوتر از آنها را می بینیم، برخی از این افراد بعد از دو سال تازه فهمیدند که اهداف فتنه چیست.

وی گفت: در دوره جنگ نرم مهمترین ابزار ایستادگی بر مبانی و اصول است، 11 سال پیش کسانی که امروز در صف اصوالگرایی هستند و برخی نیز از ژنرال های مجلس هستند می گفتند نمی شود در برابر افکار عمومی ایستاد و افکار عمومی با اصلاح طلبان همراه است به همین دلیل، در انتخابات نیز شعار دوپهلو می دادند.

رسایی اظهار داشت: در انتخابات دهم ریاست جمهوری، هاشمی، کروبی و معین در آرای سیاه خیمه زده و گفتند مردم از انقلاب بریدند ومی توانیم از این طریق رای کسب کنیم، لاریجانی و قالیباف نیز در آرای سفید خیمه زدند ولی حرف سفید نزدند و کاملا دوپهلو صحبت کردند.

وی تصریح کرد: برخی نیز محاسن خود را کوتاه کرده و در برنامه های تلویزیونی نیز حتی از بسیج حرف نمی زدند و حتی شیرین عبادی را در برنامه خود آوردند تا از این طریق، رای کسب کنند.

رسایی گفت: آقای احمدی نژاد تنها کسی بوده که هم در آرای سفید خیمه زده و هم حرف سفید زده بود و محکم پای اصول انقلاب ایستاده است.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین در مورد عملکرد دولت اصلاحات خاطرنشان کرد: در اینکه خاتمی نیز خائن و وابسته است شک نداریم ولی ایشان به خاطر کم کاری در دوره هشت ساله که وقت کشور و مردم را صرف کرد ، نیز باید محاکمه شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها