سازمان وظیفه ناجا اعلام کرد:

فراخوان مشمولان کاردانی و بالاتر

سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای زمان اعزام به خدمت مشمولان فارغ‌التحصیل دوره‌های کاردانی ، کارشناسی و بالاتر در اسفند سال 1389را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۸۵۶۵۸

به گزارش فارس، مشمولان فارغ‌التحصیل دوره‌های کاردانی،‌ کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان فارغ التحصیل گروه‌های پزشکی که برگه اعزام به خدمت از سازمان وظیفه عمومی ناجا به تاریخ اول اسفند ماه 1389 دریافت داشته اند برای اعزام به خدمت به مکان های ذیل مراجعه کنند.

 در تهران (مشمولان ساکن تهران بزرگ)

تمام مشمولان فارغ‌التحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی (فوق دیپلم تا دکترا) که زمان اعزام آنها در برگه‌های اعزام به خدمت صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا اسفند ماه سال 1389 قید شده است، در ساعت 6.30 صبح روز یکشنبه اول اسفند سال جاری به سازمان وظیفه عمومی ناجا (مرکز وظیفه عمومی تهران بزرگ) واقع در میدان سپاه مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

 در استان‌ها (مشمولان ساکن شهرستانها)

تمام مشمولان فارغ‌التحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی (فوق دیپلم تا دکترا)که زمان اعزام آنها در برگه‌های اعزام به خدمت صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا اسفند سال 1389 قید گردیده است در ساعت 6.30 صبح روز یکشنبه اول اسفند سال جاری به معاونت‌های وظیفه عمومی استان مربوطه (مرکز استان) مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

سازمان وظیفه عمومی در این اطلاعیه از مشمولان خواست به هنگام مراجعه به رده‌های وظیفه عمومی، تمام اوراق مربوط به اعزام شامل برگ اعزام به خدمت، ‌برگ واکسیناسیون،‌ برگ اعلام محل مراجعه و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه، کارت ملی و ... را به همراه داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها