فروش ایران خودرو 20 درصد افزایش یافت

همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، ایران خودرو با عبور از فروش 658 هزار دستگاه انواع خودرو سواری در بیست چهارم بهمن ماه رکورد کل فروش سال گذشته خود را شکست.
کد خبر: ۳۸۵۵۵۰

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر سرایی نیا معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو با بیان این مطلب گفت : گروه صنعتی ایران خودرو 2500 دستگاه انواع خودرو سواری را ویژه جانبازان بالای 70 درصد فاکتور کرد.

وی افزود : کلیه خودروهای فاکتور شده ویژه جانبازان در هفته جاری تحویل متقاضیان می شود. سرایی نیا ادامه داد: علاوه بر این، تعداد 2500 دستگاه خودرو دیگر نیز آماده تحویل است که به محض تایید سهمیه جانبازان توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران این تعداد نیز تحویل جانبازان می شود.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو مدت زمان تاییدیه سهم جانبازان توسط گمرک تا تحویل خودرو به جانبازان را کمتر از 10 روز خواند و تصریح کرد: سازمان فروش ایران خودرو در مدت زمان کوتاه توانایی فاکتور و عرضه همه این خودروها را دارد.

وی افزود: کلیه خودروهای جانبازان با مدل سال 90 تحویل می شود.

سرایی نیا خاطرنشان ساخت: در طول 11 ماهه نخست سال جاری بیش از36 هزار دستگاه انواع خودرو سواری نیز به صورت ویژه تحویل جانبازان بالای 25 درصد، خانواده شهدا و ایثارگران شده است.

سرایی نیا در ادامه از افزایش ثبت نام و فروش محصولات ایران خودرو بعد از هدفمند کردن یارانه ها خبر داد و تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون فروش محصولات ایران خودرو بیش از20 درصد افزایش داشته است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو افزود: سازمان فروش ایران خودرو برای اولین بار در بهمن ماه سال جاری موفق به شکستن رکورد ثبت نام و فروش محصولات برای سه بار متوالی شد که در تاریخ ایران خودرو بی نظیر بوده است.

سرایی نیا گفت: با توجه به استقبال مشتریان از خودروهای پژو 206 و تکمیل ظرفیت فروش آنها ، در اسفند ماه خودروهای 206 با موعد تحویل در سال 90 ثبت نام خواهند شد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو همچنین خاطرنشان کرد: به دلیل استقبال مشتریان از خودروهای دوگانه سوز تولید و فروش این خودروها نیز افزایش چشمگیری داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها