اختلاس 3 میلیاردی کارمند بانک در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اختلاس 3 میلیاردی یک کارمند بانک در اصفهان کشف شد.
کد خبر: ۳۸۵۳۷۶

به گزارش مهر در اصفهان، حسن کرمی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: کارمند یکی از بانک‌های سطح شهر اصفهان که اقدام به اختلاس بیش از 3 میلیارد و 700 میلیون ریال وجه نقد از سیستم بانکی کرده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به چگونگی روند کشف این اختلاس در استان اصفهان، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اختلاس کارمند یکی از بانک‌ها در سطح شهر اصفهان، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جرایم اقتصادی این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات اولیه و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی مقام قضایی متهم به نام مسعود ـ م دستگیر شد.

وی با بیان این‌که فرد مورد نظر به صراحت نسبت به انجام اختلاس اعتراف کرده است، اضافه کرد: در بازجوییها از متهم، وی به اختلاس مبلغ سه میلیارد و 713 میلیون و 110 هزار ریال از سیستم بانکی و انتقال آن به حساب یکی از دوستان خود به نام حسین ـ ع اقرار کرد.

کرمی با تاکید بر این‌که فرد دوم نیز دستگیر شده است، بیان کرد: با شناسایی متهم دوم، وی نیز طی یک عملیات ویژه پلیسی دستگیر شد و هر دو متهم به بزه انتسابی اقرار کردند.

وی تاکید کرد: متهمان به همراه پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها