هوای تهران در شرایط سالم است

بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی ، از میزان غلظت تمامی آلاینده ها به غیر از منوکسید کربن نسبت به روز گذشته کاسته شده و شاخص کیفیت هوای تهران امروز در شرایط سالم است.
کد خبر: ۳۸۵۲۲۶

به گزارش مهر ، میانگین غلظت تمامی آلاینده ها به غیر از ایستگاه های پارک رازی، پارک سلامت و دانشگاه شهید بهشتی به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون و ایستگاه های شهرداری منطقه 10، آزادی ، امام خمینی و شهرداری منطقه 15 در سایر ایستگاه ها در حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هوا هم اکنون در شرایط سالم است.

همچنین گزارش هواشناسی حاکی از آسمانی نیمه ابری با بارش پراکنده باران رشد و به تدریج کاهش ابر است. به این ترتیب انتظار می رود شاخص کیفیت هوا به غیر از مناطق پر تردد و شلوغ در سایر نقاط شهر در شرایط سالم باقی بماند.
 
با این حال کارشناسان آلودگی هوا نسبت به وضعیت شرایط ناسالم در تهران هشدار داده و معتقدند افزایش علائم تنفسی در افراد حساس، تشدید بیماری قلبی و ریوی، مرگ و میر زودرس در افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی و افراد مسن از اثرات قرار گرفتن در هوای ناسالم است بنابراین به تمامی بیماران قلبی و ریوی ، سالمندان و کودکان توصیه شده از فعالیت های طولانی مدت در فضای باز خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها