حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی با اشاره به تحولات اخیر مصر آن را بحق ادامه انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند این روح بیداری اسلامی را که در جهان اسلام دمیده شده، ادامه انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی(ره) نداند. به گزارش ایسنا، فرزند یادگار امام(ره) که در مراسم تجدید میثاق کارکنان شهرداری تهران با آرمان‌های امام(ره)، در حضور شهردار و کارکنان شهرداری تهران در حرم مطهر امام خمینی(ره) سخن می‌گفت، اظهار کرد: هرکس بیداری اسلامی را نادیده بگیرد یا آن را کوچک بشمارد، قطعا در تحلیل خود دچار اشتباه شده است، زیرا امروز انقلاب ما در گام سوم خود نقش بزرگی را در جهان بشریت ایفا می‌کند.
کد خبر: ۳۸۵۱۳۴

وی همچنین از حسنی مبارک به عنوان فرعون جدید مصر یاد کرد و افزود: من برای مبارزان مسلمان و کسانی که در برابر استبداد، استعمار و ظلم می‌ایستند، آرزوی توفیق می‌کنم.

سیدحسن خمینی ادامه داد: تقدیر روزگار ما این‌گونه بود که در زیر سایه مردی بزرگ، جمهوری اسلامی را به عنوان یک ودیعه الهی به دست آوریم، اما نعمت نظام جمهوری اسلامی شکر لازم دارد؛ چرا که شکر نعمت، آن را افزون می‌کند و در مقابل کفران آن نه تنها باعث می‌شود خدا این نعمت را از ما بگیرد، بلکه عذاب الهی را در پی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها