مرد رمال برای این‌که اجنه‌ها را از خانه‌اش دور کند، دختر 12 ساله‌اش را شکنجه می‌داد. به گزارش «جام‌جم»، هفته گذشته زنی با حضور در پلیس آگاهی شهریار، از شوهر سابقش به اتهام کودک‌آزاری شکایت کرد.
کد خبر: ۳۸۳۷۳۸

شاکی در این باره گفت: شوهر سابقم رمال بود و از این طریق از مردم کلاهبرداری می‌کرد. وقتی به او اعتراض می‌کردم، بشدت کتکم می‌زد و سرانجام به خاطر بدرفتاری‌های شوهرم، از او جدا شدم.

شاکی افزود: او با تهدید من به مرگ، سرپرستی فرزندمان را به عهده گرفت. بعد از آن فقط هفته‌ای یک بار دخترم را می‌دیدم. با ازدواج دوباره شوهر سابقم، دیدار من و فرزندم به ماهی یک بار محدود شد. دختر 12 ساله‌ام بی‌تابی می‌کرد و دلش می‌خواست با من زندگی کند ولی شوهر سابقم بشدت مخالفت می‌کرد. شاکی اضافه کرد: چند روز پیش وقتی دخترم را دیدم متوجه شدم او بشدت ضعیف شده و با مشاهده آثار شکنجه روی بدن نحیفش، وقتی علت را جویا شدم، گفت که بارها پدرش او را شکنجه داده است.

در پی این شکایت، دختر نوجوان به مرکز پلیس احضار و مشخص شد مرد رمال بارها او را شکنجه داده است تا به قول خودش از این طریق اجنه‌ها را از خانه فراری دهد.

ماموران با هماهنگی قضایی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهریار، جستجو برای دستگیری متهم را آغاز کردند تا این‌که متهم پس از چند روز فرار وقتی دوباره به خانه‌اش در شهریار بازگشته بود، دستگیر شد.

پدر سنگدل مدعی شد فرزندش را فقط بابت شیطنت‌هایش کتک زده است و حاضر نیست دختر 12ساله‌اش را تحویل مادرش دهد. درپی اظهارات متناقض، متهم دوباره بازجویی شد و اعتراف کرد چند سالی است با فریب مردم و نوشتن دعا، هزینه زندگی‌اش را تامین می‌کند. وی افزود: پس از جدایی از همسرم و ازدواج دوباره با زنی دیگر، به خاطر ناسازگاری دخترم بارها او را کتک زده‌ام. بنابر این گزارش، پدر سنگدل با قرار قانونی زندانی و دختر آسیب‌دیده نیز تحویل مادرش شد. تحقیقات ماموران برای مشخص شدن کلاهبرداری‌های متهم از طریق رمالی آغاز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها