تکلیف تیم سوم جام ملت‌های آسیا فردا شب و در پایان جدال کره جنوبی و ازبکستان مشخص می‌شود. دو تیمی که تا همین دو روز پیش رویای حضور در فینال را در سر داشتند حالا مغموم از نتایجی که در مرحله نیمه نهایی جام پانزدهم گرفتند به مصاف هم می‌روند تا حداقل مدال برنز بازی‌ها را به گردن بیاویزند. کره جنوبی که با خستگی ناشی از پیروزی بر ایران به مصاف ژاپن رفت و مجبور شد یک 120 دقیقه دیگر را هم سپری کند، به نظر خسته‌تر از ازبکستانی می‌آید که ابتدا اردن را شکست داد و بعد هم در دیداری کم‌فشار 6 گل از استرالیا خورد تا راهی دیدار رده‌بندی شود.
کد خبر: ۳۸۲۶۴۶

آبراموف، سرمربی تیم ملی ازبکستان که هنوز از شکست پرگل تیمش مقابل استرالیا شوکه است، درباره این شکست و دیدار فردای تیمش مقابل کره جنوبی گفت: « فکر می‌کردم می‌توانیم استرالیا را شکست دهیم و قهرمان شویم، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. نمی‌توانم بازی بدمان را توصیف کنم. ما خوب تمرین کرده بودیم، اما خیلی بد بازی کردیم. حالا تنها امیدواری من این است که بتوانیم جبران کنیم. ما شانس این را داریم که کره را شکست دهیم و سوم شویم.»

چو کوانگ رائه، سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی هم که پس از شکست مقابل ژاپن و ناکامی در راهیابی به دیدار پایانی جام ملت‌های آسیا از بازیکنانش به دلیل روحیه جنگندگی بالا تشکر کرده بود، در آستانه بازی رده‌بندی ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی با ازبکستان هم بدون شکست باقی بماند تا به کمترین حقش، یعنی کسب مقام سوم جام برسد.

بازی کره جنوبی و ازبکستان ساعت 30‌/‌18 روز جمعه در ورزشگاه السد قطر برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها