دوربین خبرساز به سوژه‌های برتر جایزه می‌دهد

برنامه دوربین خبرساز شبکه بین‌المللی خبر در نظر دارد با هدف ایجاد جذابیت بیشتر و اعتماد متقابل و ارائه راهکارهای جدید و تشریح مشکلات موجود در حوزه ورزش از سوژه‌های پیشنهادی مخاطبان این برنامه استفاده کند. به گزارش روابط عمومی شبکه خبر، هدف از این سوژه‌یابی، اطلاع‌رسانی شایسته، ارتباط صمیمی با مردم و پیگیری مشکلات ورزش در مناطق محروم در نهایت ترغیب و تشویق مخاطبان به حضوری فعال و موثر در این برنامه است.
کد خبر: ۳۶۹۱۷۶

در حال حاضر دوربین خبرساز تلاش دارد با پرداختن به همه موارد پنهان و مبهم در ورزش و در همه جای ایران به نقش خود جامه عمل بپوشاند و در این خصوص بنا دارد از نظرات و سوژه‌های مردم و مخاطبان علاقه‌مند بخصوص جوانان نیز استفاده کند.مخاطبان برنامه دوربین خبرساز شبکه بین‌المللی خبر می‌توانند سوژه‌های پیشنهادی خود در قالب طرح، خبر، عکس و فیلم را از طریق روابط عمومی شبکه خبر با شماره تماس‌های (12 و 22013911) و شماره پیامک (1000601) و شماره نمابر (22163013) ارسال و پیگیری کنند.

بینندگان برنامه دوربین خبرساز با ارسال آثار خود به عنوان طراح، فیلمبردار و خبرنگار سوژه‌های ارسالی در برنامه معرفی شده و به بهترین سوژه‌های ارسالی در هر ماه جوایزی تعلق گرفته و برای پیشنهاد دهندگان ارسال خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها