مرحله نهایی اردوی تیم فوتبال امید به منظور حضور در بازی‌های آسیایی گوانگجو از فردا دوشنبه در کمپ تیم‌های ملی فوتبال آغاز می‌شود. در فهرست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران ، غلامرضا رضایی جایگزین محمدرضا خلعتبری شده است.
کد خبر: ۳۶۱۹۹۳

به گزارش مهر، آخرین اردوی تیم فوتبال امید ایران برای بازی‌های آسیایی گوانگجو از فردا دوشنبه با حضور 20 بازیکن آغاز می شود و تا زمان اعزام این تیم به چین (12 آبان) ادامه خواهد داشت.

نکته جالب توجه در فهرست نفرات دعوت شده به اردوی تیم فوتبال امید ایران جایگزینی غلامرضا رضایی مهاجم پرسپولیس به جای محمدرضا خلعتبری مهاجم ذوب آهن است که به دلیل صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا و درخواست باشگاه ذوب آهن برای به خدمت گرفتن مهاجم خود از فهرست مسافران بازی‌های آسیایی حذف شد.

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی پایانی تیم فوتبال امید ایران به شرح زیر است:
محمد رشید مظاهری، امیرشرفی، حمیدرضا علی عسگر، مسعود ابراهیم‌‌زاده، رضا طلبه، علی مرزبان، آرش افشین، مهدی دغاغله، محسن مسلمان، حسین ابراهیمی، کمال کامیابی‌نیا، صالح خلیل آزاد، کریم انصاری‌فرد، علی زینالی، رسول کر، ایمان موسوی، سید مهدی رحمتی، احسان حاج صفی، سیدجلال حسینی و غلامرضا رضایی .
 
تیم فوتبال امید ایران در گروه B مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی گوانگجو با تیم‌های ترکمنستان، بحرین و ویتنام همگروه است و به ترتیب طی روزهای 17 ، 19 و 22 آبان‌ماه در مرحله مقدماتی با حریفان خود روبه‌رو خواهد شد. مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی گوانگجو از 16 آبانماه آغاز می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها